Autor Wątek: Savy i R146  (Przeczytany 136436 razy)

Offline MaKu

  • Moderator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 565
  • Starszy Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #30 dnia: 03 Lipiec 2011, 15:09:09 »
Pi razy drzwi chodzi o coś takiego...

robert051

  • Gość
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #31 dnia: 03 Lipiec 2011, 15:13:07 »
Jeśli można zajmować po 2 kratki to da się to zapisać. O widzę że muszę jeszcze jedną poprawkę zrobić w tym arkuszu. Dot. godziny. Żeby wyświetlało 06 a nie 6 przy minutach. Bez konieczności wciskania spacji.
edytowano
R146 w Excelu v.1.1
« Ostatnia zmiana: 03 Lipiec 2011, 15:16:49 wysłana przez robert051 »

robert051

  • Gość
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #32 dnia: 05 Lipiec 2011, 11:31:47 »
Co do E-1785 to mógł by ktoś skleć ten dokument w Wordzie ew Excelu?? Ja nie mogę bo go na oczy nie widziałem

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #33 dnia: 05 Lipiec 2011, 14:47:59 »
Co do E-1785 to mógł by ktoś skleć ten dokument w Wordzie ew Excelu?? Ja nie mogę bo go na oczy nie widziałem
To generalnie puste, białe kartki które wypełnia sam dyżurny i automatycy ;)
http://kolej.krb.com.pl/ie5/zal5.html

robert051

  • Gość
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #34 dnia: 05 Lipiec 2011, 15:09:10 »
Ok a kolega MaK_86 dobrze wypełnił ten początek tego R146 ??
Mnie się wydaje że nie. Tj. zamiast samych minut powinny być godziny. Nazwy przejazdów to powinny być same nr kilometrażu. Nie jestem pewien czy też ten przejazd 20-ty co jest w stacji powinien być wpisany w R146.
Edytowano
Zresztą najlepiej by było jak by jakiś dyżurny ruchu zamieścił sav-a i R146 od którego by się zaczęło przekazywanie dyżurów.
« Ostatnia zmiana: 05 Lipiec 2011, 17:05:09 wysłana przez robert051 »

Offline MaKu

  • Moderator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 565
  • Starszy Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #35 dnia: 05 Lipiec 2011, 20:14:07 »
zamiast samych minut powinny być godziny.

A po co? Masz przecież podaną godzine...

Nazwy przejazdów to powinny być same nr kilometrażu. Nie jestem pewien czy też ten przejazd 20-ty co jest w stacji powinien być wpisany w R146.

Hmmm, a dlaczego P-17, jest nazwany tak nie inaczej? Może dlatego, że znajduje się na 17 kilometrze?
Btw... dwudziestka jest uzależniona, zdaje mi się że nie trzeba wpisywać powiadomienia, ale tylko mi się zdaje.

robert051

  • Gość
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #36 dnia: 05 Lipiec 2011, 20:16:55 »
Nazwy przejazdów to powinny być same nr kilometrażu. Nie jestem pewien czy też ten przejazd 20-ty co jest w stacji powinien być wpisany w R146.

Hmmm, a dlaczego P-17, jest nazwany tak nie inaczej? Może dlatego, że znajduje się na 17 kilometrze?
Btw... dwudziestka jest uzależniona, zdaje mi się że nie trzeba wpisywać powiadomienia, ale tylko mi się zdaje.
Chodziło mi że zamiast P-17 powinno być 17.
A z tymi godzinami to pytam bo w załączniku 1a § 36  jest pełna godzina. Problem w tym że w tym paragrafie odpowiedzi znaleźć nie mogę.
« Ostatnia zmiana: 05 Lipiec 2011, 20:23:59 wysłana przez robert051 »

Offline MaKu

  • Moderator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 565
  • Starszy Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #37 dnia: 05 Lipiec 2011, 20:30:04 »
... nie.
Dobra. Nie chce mi się w tym brać udziału, skoro to ma tak wyglądać. Sorry, ale aż taki pierdolnięty nie jestem, żeby po pracy w paragrafach siedzieć...

robert051

  • Gość
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #38 dnia: 05 Lipiec 2011, 20:31:21 »
Jejku. Po prostu mam wątpliwość to pytam. Nie obrażaj się.
Edytowano
Nie znalazłem konkretnego zapisu jak zapisywać godzinę więc będzie jak jest. Przepraszam za zamieszanie.
« Ostatnia zmiana: 05 Lipiec 2011, 20:34:00 wysłana przez robert051 »

Offline MaKu

  • Moderator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 565
  • Starszy Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #39 dnia: 05 Lipiec 2011, 20:34:27 »
Broń Boże, nie obrażam się. Po prostu, jestem po pracy i tyle :)

robert051

  • Gość
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #40 dnia: 06 Lipiec 2011, 18:07:55 »
Dobra więc pomysł z wymianą tych stanów zapisu i dziennika ruchu był mój więc ja zacznę.
Użyłem nicku w ramach nazwiska.
Usterka była jedna.Chodzi o usterkę sygnalizatora B. Usterka została naprawiona przez automatyka.
Raz użyłem przycisku pmSKP1F. Stan licznika 258.
W tym dzienniku ruchu dodałem arkusz baaardzo prowizorycznej książki urządzeń.
Dziennik wypełniałem najlepiej jak umiałem ale nie jestem w 100% pewien co do jego bezbłędności wypełnienia.

Offline Daniel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #41 dnia: 06 Lipiec 2011, 20:08:58 »
Robert, czemu nie piszesz nr torów stacyjnych przy niektórych pociągach?! Za to należy Ci sie solidne wyjaśnienie! I nie pisze się nr KWR i zmiany nr. Normalnie wjechał na ten tor i tyle i wyjazd z innym numerem. Druga sprawa to musisz pisać przyjazd do Ślemienia.
Źle prowadzona E-1758: Np. Po przygotowaniu drogi dla pociągu nr ... na tor ... nie można podać sygnału zezwalającego na semaforze wjazdowym B. O usterce powiadomiono AMZ. Pociąg nr ... przyjęto na SzB - ... i tak każdy pociąg. I w R-146 tylko w uwagach piszesz SzB i nr licznika. ;)

I zmianę dyżuru też piszemy!
« Ostatnia zmiana: 06 Lipiec 2011, 20:14:14 wysłana przez Daniel »

fazik

  • Gość
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #42 dnia: 06 Lipiec 2011, 20:52:25 »
oprócz dróżników przejazdowych powiadamia się posterunek SKP nie powinno to być też odnotowanie ???? poza tym wydaje mi sie sie ze dla każdego kierunku prowadzi sie 2 dzienniki pociągów przyjeżdżających i odjeżdżających ale moge sie mylic bo nie jestem biegły w tym temacie. Ogólnie pomysł fajny ale dobrze jak by został oddany weryfikacji przez jakiegoś pracującego kierownika ruchu

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #43 dnia: 06 Lipiec 2011, 21:05:56 »
poza tym wydaje mi sie sie ze dla każdego kierunku prowadzi sie 2 dzienniki pociągów przyjeżdżających i odjeżdżających ale moge sie mylic bo nie jestem biegły w tym temacie.


Tak jak piszesz, pomyliłeś się. Na niektórych stacjach to by nie wiem jakie musiało być biurko  ;D ;D

Druga sprawa to musisz pisać przyjazd do Ślemienia.

Nie piszesz o której pociąg przyjechał do Ślemienia. Piszę się tylko odjazd ze swojego posterunku. Co do wpuszczania lub wyprawiania Sztów spisuje się stan licznika po obsłużeniu. Poza tym po co pisać w książce SRK, że wpuszczasz na Sz bo semafor się nie stawia. Wpisujesz raz, że jest popsuty i tyle. Poczytajcie lepiej instrukcje....
« Ostatnia zmiana: 06 Lipiec 2011, 21:09:00 wysłana przez jageer »

robert051

  • Gość
Odp: Savy i R146
« Odpowiedź #44 dnia: 06 Lipiec 2011, 21:15:31 »
Dzięki wszystkim za porady na pewno się przydadzą.
Co do nie pisania torów przy pociągach to nie pisałem ich przy przelotach.
Notowanie godzin powiadomienia posterunku SKP wydaje mnie się nie potrzebne. Nawet jak nie oni to my mamy kontrolować końcówki/czy kgos/czegoś pociąg nie zgubił itp.