Najnowsza wersja symulatora:ISDR 2024.09.30Nowe posterunki rzeczywiste:Kraków Główny
Cytat: gumini_0317 w 31 Październik 2020, 20:42:43Dodatkowo transport towarów koleją przynosił ogromne dochody w porównaniu do kosztów budowy takiej nastawni. Nie było autostrad, TIRów — nie było konkurencji dla kolei. Pracownikom nie opłacono miliona składek ZUS. Na stacji był dworzec, poczekalnia, kasa, zaplecze dla tormistrza itd. Łącząc powyższe z tym co napisał jageer widzimy, że dawniej pojedyncza stacja była (według dzisiejszych kryteriów) małym przedsiębiorstwem.Wiadomo. Nie trudno zauważyć, że kiedyś temat optymalizacji kosztów personelu był na dalekim planie. Dość zabawnie natomiast to wygląda w dzisiejszych czasach, bo na ogół takie stacje nie cierpią na nadmiar ruchu.
Dodatkowo transport towarów koleją przynosił ogromne dochody w porównaniu do kosztów budowy takiej nastawni. Nie było autostrad, TIRów — nie było konkurencji dla kolei. Pracownikom nie opłacono miliona składek ZUS. Na stacji był dworzec, poczekalnia, kasa, zaplecze dla tormistrza itd. Łącząc powyższe z tym co napisał jageer widzimy, że dawniej pojedyncza stacja była (według dzisiejszych kryteriów) małym przedsiębiorstwem.