Dobrze, jakbym mógł prosić o wyjaśnienie jeszcze pewnej kwestii.
Pociągi, które będą przyjęte, a następnie wyprawione, należy na
obu stronicach wpisywać w tym samym wierszu, jeżeli jednak pociąg jest wyprzedzony przez inny pociąg, kończy lub rozpoczyna
bieg, wyprawienie pociągu notuje się w innym dzienniku ruchu,
niż przyjęcie tego pociągu, odpowiedni poziomy wiersz w przeciwległej stronicy należy zakreskować; na stacjach węzłowych
i rozrządowych, w razie potrzeby można w regulaminie technicznym postanowić, że zapisy dotyczące tego samego pociągu na
każdej z obu stronic mogą być dokonywane w różnych wierszach.
W praktyce mam rozumieć wygląda to tak, że jeśli mam pociąg towarowy jadący od Ślemienia i biorę go na bok, bo ma krzyżowanie z osobowym i musi jeszcze jednego przepuścić, to na stronie z/do Ls robię krechę. Jak go wypuszczam w stronę Ls analogicznie robię krechę na przeciwnej stronie tj. z/do Ślemienia?
A jesli w jednym czasie wyjeżdża mi pociag "xxxx" z Ls "yyyy" z Śl? Czy jako pierwszy powinienem wpisać poc. z Śl, bo do jedzie do mnie szybciej, od razu przynieść go na przeciwną stronę, a dopiero pod spodem poc z Ls i również przenieść na drugą stronę?
Bo godziny muszą się zgadzać i nie może być takie sytuacji gdzie w pierwszym wierszu poc. bedzie mial przyj. 4:02 odj 4:05, a w wierszu pod spodem 4:00 odj 4:02? Mimo że odjechały z sąsiednich stacji w tym samym czasie.