1
ISDR - Rozkłady jazdy / Odp: MaKu - rozkład jazdy Liskowo i Testowo
« dnia: 30 Grudzień 2019, 17:59:49 »
A to nie jest tak, że jeśli nie ma plików ze stanem początkowym to przez pierwsze +/- 30 minut nic nie jedzie?
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Dokładnie taki miałem plan.
Nie jestem expertem od symka ale rzuciło mi się w oczy , iż zamówiłeś od borku loka na tor zamknięty ( żeby na czoło najechał )
16. Na szlaku z jednoodstępową (półsamoczynną) blokadą liniową (...) należy:Jeśli mamy taką sytuację:
1) stosować TZP bez osobnego wprowadzania telefonogramem:
a) w razie zamknięcia jednego z torów szlaku dwutorowego i wprowadzenia ruchu jednotorowego dwukierunkowego po torze czynnym - gdy blokada liniowa nie jest przystosowana do
prowadzenia takiego ruchu
5) w rubryce 5 - notuje się czas podany w telefonogramie zawierającym oznajmienie odjazdu pociągu, a w rubryce 6 - czas podany w telefonogramie zawierającym potwierdzenie przyjazdu pociągu lub czas zakończenia manewrów; jeżeli czasy te różnią się co najmniej o dwie minuty od czasu nadania względnie odebrania telefonogramu, to czasy te należy zanotować w formie ułamka, podając w liczniku czas wskazany w telefonogramie, a w mianowniku rzeczywisty czas nadania względnie odebrania telefonogramu,
jeżeli podstawą prowadzenia ruchu jest:
a) obsługa urządzeń półsamoczynnej blokady liniowej - wówczas w rubrykach 5 i 6 notuje się czas blokowania odpowiednich bloków liniowych; jeżeli czas blokowania bloku liniowego różni się co najmniej o jedną minutę od rzeczywistego czasu przyjazdu względnie odjazdu pociągu, wówczas czasy te należy zanotować w formie ułamka, podając w liczniku czas rzeczywisty, a w mianowniku czas blokowania,
b) półsamoczynna dwukierunkowa blokada liniowa z blokiem pozwolenia i izolowanym torem szlakowym, półsamoczynna automatyczna blokada liniowa lub samoczynna blokada liniowa - wówczas w rubryce 5 notuje się czas odjazdu pociągu wyprawionego z własnego posterunku zapowiadawczego, a w rubryce 6, czas przyjazdu pociągu przyjętego na własny posterunek zapowiadawczy