1
Lisków Miasto (stara wersja symulatora) / Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« dnia: 08 Grudzień 2014, 17:55:30 »
Heh faktycznie, realizm symulatora nawet to uwzględnia .
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Dodatkowo moja sugestia, żeby wprowadzić edytowanie tabliczek z własnym opisem, które można przyczepić do pulpitu nastawczego.
Takie coś już jest od dawna....
P.S. ... A gdy nie poinformuję jej o pociągu tylko zadzwonię wyłącznie do Lisków Miasto z informacją, że 89821 odjechał, to pani po czasie zamyka tylko N3 i N4 a następnie je otwiera.Potwierdzam, i dzieje się tak w momencie przejazdu składu nad detektorem zamykającym przejazd w km 1.219, a otwarcie w momencie zjechania pociągu z przejazdu. Rogatki N3 i N4 przy post. 3 muszą być mentalnie związane z tymi na przejeździe w km 1.219, albo impreza u pani na post. 3 wykracza poza wszelkie granice rozumowania .
Te zwrotnice wchodzą w skład drogi ochronnej i ich przełożenie po podaniu wjazdu nie jest możliwe.Faktycznie to może wyjaśniać ich niemożność przestawienia. Sprawdziłem czy dzieje się tak z drugim torem dla przyjazdu niewłaściwego i cóż się okazało: blokuje się część zwrotnicy 27 (lewa część), natomiast prawa przekłada się bez problemów. To trochę dziwne, że w skład drogi ochronnej wchodzi tylko połowa rozjazdu, ale nie jestem specjalistą .
O tym wcześniej już napisał @jageer. Chcąc aby Wilamowice puszczały pociągi po torze lewym, należy zgłosić zamknięcie toru nr 2, ewentualnie zgłosić otwartość toru nr 1.W takim razie co z jazdą równoległą? Byłaby bardzo użyteczna z uwagi na małą przepustowość tego szlaku. Zdarza mi się wyprawiać pociągi z Liskowa zarówno po lewym jak i po prawym torze, ale później mam przerąbane jak się okazuje, że w Wilamowicach czeka kilka pociągów (wiem marny ze mnie dyżurny ruchu , ale to dopiero początki)