Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 7 8 9 [10]
91
Raciąż / Odp: Możliwość odwołania Tel. Zapowiadania Pociągów w Raciążu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tymciu dnia 14 Luty 2025, 17:58:47 »
Chyba miałeś na myśli Pbl a nie SBL. Nie ma takich szans ponieważ taki stan jest realnie.
92
Raciąż / Możliwość odwołania Tel. Zapowiadania Pociągów w Raciążu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ŻyrardowskiMikol dnia 14 Luty 2025, 15:58:41 »
Mam pytanie:
Czy na posterunku w Raciążu jest opcja aby uruchomić SBL oraz unieważnić Telefoniczne Zapowiadanie Pociągów?
Przyznam, że jest to trochę męczące że podczas każdego przyjazdu i odjazdu pociągu trzeba informować inny posterunek.
Jestem nowym użytkownikiem w ISDR i polecam ten symulator, ale przyznam trochę posterunków i stacji jest mało ale trudno przeżyje się.
Prosiłbym uprzejmie o odpowiedź.
93
Kraków Główny / Odp: Brak DzKr na pulpicie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ISEDRmaciej92 dnia 14 Luty 2025, 08:57:47 »
Przyciski są i działają , wiem bo sam korzystałem. Obejrzyj pulpit lewy, na dole , tylko dobry nr trzeba obsłużyć .

No właśnie o tym mówię, że dzwonek (sygnał rozprucia) wyłączą się po obsłudze przypisanego do niego przycisku.
94
Kraków Główny / Odp: Brak DzKr na pulpicie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomiexpress dnia 13 Luty 2025, 23:43:59 »
Przyciski są i działają , wiem bo sam korzystałem. Obejrzyj pulpit lewy, na dole , tylko dobry nr trzeba obsłużyć .
95
Kraków Główny / Odp: Brak DzKr na pulpicie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ISEDRmaciej92 dnia 13 Luty 2025, 20:34:42 »
A to nie jest tak, że dzwonek (sygnał rozprucia) wyłącza się po obsłużeniu właściwego plombowanego przycisku?

Wiem, że na poprzednich pulpitach (typu Testowo....) Był taki przycisk, po którego obsłudze załączał się dzwonek... Ale nie wiem czy on do czegoś tam był czy tylko jako "ozdoba" 🙈 opisany był właśnie chyba jako DzKr ... Ale głowy uciąć nie dam :D
96
Kraków Główny / Odp: Nie przesyła się lokomotywa z KGZ do przestawienia wagonów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ISEDRmaciej92 dnia 13 Luty 2025, 20:25:21 »
Zrobiłem cały tydzień od poniedziałku 7.00 do poniedziałku 7.00 oprócz jednego pociągu, który nie przyjechał (już nawet nie pamiętam który to był) wszystko przyjeżdżało planowo. Nawet po wstawieniu opóźnień na powyżej 50% te opóźnienia były takie.... Że prawie ich nie było... Ale nie było tak, żeby KGZ mi nie wysłał loki do manewrów.
97
Ruch kolejowy / Odp: Rozkaz Pisemny N
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł Piotr dnia 13 Luty 2025, 20:01:26 »
(...) jakbyśmy chcieli brytyjski pociąg wstawić na polskie tory to by pojechał. (pomijając kwestie skrajni i innych podobnych)
Czy ty masz świadomość jakie bzdury wypisujesz? Czy słyszałeś cokolwiek o procesie homologacji? Zaczynam nabierać podejrzeń, że kolej jest ci znana wyłącznie z perspektywy peronu dla podróżnych...
98
Inne / Odp: Rozmowa z dyżurnymi przez centralkę KTE w rzeczywistości
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł Piotr dnia 13 Luty 2025, 13:28:34 »
Dziękuję za uznanie dla mojej wiedzy i złośliwy komentarz, oparty wyłącznie na domysłach i niewiedzy.
Oczywiście popełniłem błąd pisząc z pamięci, mając na myśli instrukcję o radiołączności Ir-5...
Popełniłeś błąd i popełniasz go nadal. Zasady (podstawa) porozumiewania się dyżurnych ruchu przy prowadzeniu ruchu pociągów w warunkach normalnych zawarte są w paragrafie 23 instrukcji Ir-1(R-1) - czytając je uważnie powinieneś dostrzec zastrzeżenie w ust.1 wymienionego paragrafu: w szczególnych przypadkach.
Wymieniony przeze mnie paragraf 6, ust. 7 i 8 mówi ogólnie o obowiązkach pracowników związanych z ruchem pociągów, dotyczących porozumiewania się przy prowadzeniu ruchu pociągów, paragraf 23 opisuje w szczegółach zasady i sposoby porozumiewania się dyżurnych ruchu sąsiednich posterunków ruchu.
W instrukcji Ir-5 (R-12) przeczytaj sobie paragraf 3, ust. 1, pkt 2, który określa przeznaczenie radiołączności oraz opisuje, kiedy radiołączność może mieć zastosowanie do zapowiadania pociągów.
(...) co nie ma nic wspólnego z Ir-1 § 6, ust. 7 i 8 więc nie rozumiem skąd ten komentarz.
Te twoje słowa dowodzą, że to ty nie rozumiesz, w jakiej materii się obracasz.
Ja takim określeniem nazywam nierealne idealizowanie będące oderwaniem przepisów od rzeczywistości, niestety modne ostatnio (na przykład martwy przepis o informowaniu o sygnale stój gdy pociąg nie ma postoju).
Skoro wydaje ci się, że już złapałeś Pana Boga za nogi, nic nie stoi na przeszkodzie, aby do UTK zgłosić swoje spostrzeżenia i propozycje, by przepisy i instrukcje kolejowe przestały być dla ciebie "propagandą".
99
Ruch kolejowy / Odp: Rozkaz Pisemny N
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł Piotr dnia 13 Luty 2025, 13:19:40 »
Przepisy ruchu inne, ale szyny te same, a koła też stalowe i okrągłe. Kolej inna, ale dalej ta sama kolej.
Siła twojej argumentacji jest porażająca, dlatego nie podejmuję dyskusji.
Rodzi się pytanie dlaczego oni robią to inaczej niż my? (Dlaczego my S, N, O i Nrob, a oni jeden Befehl?)
Nic nie stoi na przeszkodzie, by zwrócić się z tym pytaniem do odpowiednich zarządów kolejowych
w Czechach i w Niemczech - adresy są dostępne w internecie.
Obawiam się jednak, że zastosowana przez ciebie argumentacja także ich powali na ziemię.
100
Ruch kolejowy / Odp: Rozkaz Pisemny N
« Ostatnia wiadomość wysłana przez cody3223 dnia 13 Luty 2025, 00:27:24 »
Cytuj
W Czechach i w Niemczech są przede wszystkim inne przepisy ruchu, wobec których są dostosowane druki rozkazów pisemnych.

Przepisy ruchu inne, ale szyny te same, a koła też stalowe i okrągłe. Kolej inna, ale dalej ta sama kolej. Rodzi się pytanie dlaczego oni robią to inaczej niż my? (Dlaczego my S, N, O i Nrob, a oni jeden Befehl?)

edit: wiecie, ja nie chcę aby mój komentarz był odbierany złośliwie bo on nie ma na celu być złośliwy, po prostu mamy różne zarządy kolei w Europie które podchodzą kompletnie inaczej do danego problemu, a kolej jako taka jest taka sama, ma te same szyny, te same stalowe koła i podobne nadwozia. Brytyjski sposób prowadzenia ruchu pociągów różni się znacznie od włoskiego i polskiego, ale jakbyśmy chcieli brytyjski pociąg wstawić na polskie tory to by pojechał. (pomijając kwestie skrajni i innych podobnych)
Strony: 1 ... 7 8 9 [10]