Musisz poczekać bo nie nadążę tłumaczyć. Ale generalnie to Jedlowa doprowadza mnie do szału. To demo jest najwyraźniej pokopane.
Nie utwierdzasz drogi przebiegu. To wtedy postawisz tarczę. Tylko z drugiego jeszcze trzeba coś zrobić.
Już działa dobrze, więc ustawiamy drogę przebiegu dla manewrów, sprawdzamy dźwigienką utwierdzania drogi przebiegu czy jest prawidłowo ustawiona i cofamy ja wybieramy właściwy sygnalizator i podajemy tarczę manewrową. W przypadku toru nr 2 w kierunku Chribska robimy tak: Ustawiamy drogę przebiegu z 2 w kierunku Chribska 9/10 na minus, 13 na plus sprawdzamy poprawność przekręcając dźwigienkę na 2 i cofamy, następnie na pulpicie szarym na stavedle nr 2 na którym jesteśmy, naciskamy klawisz pod Lc1 ( ten ze zerwaną plombą ), patrz na pierwsze trzy kontrolki lewa zielona zgaśnie, środkowa zapali się na czerwono potem prawa zapali się na żółto. Wyświetlasz Lc2 potem L1a urywasz lokomotywę od wagonu czyli podświetlasz posun , 2.kolej odvesit, klikasz na klawisz posun > i lokomtywa jedzie. Uwaga obsługa zwrotnicy 9/10 jest z pulpitu szarego zasadniczy stan - zielone prawe, jazda z 2 toru na 1 - lewe żółte, ale uzależniona od dźwigni mechanicznej - najpierw obsługujemy dźwignię mechaniczną.