Autor Wątek: przed czołem jadącego pociągu wygasa sygnał zezwalający  (Przeczytany 74176 razy)

Offline stanislaw57

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 209
    • Zobacz profil
  • Skąd: Jelenia Góra
Odp: przed czołem jadącego pociągu wygasa sygnał zezwalający
« Odpowiedź #30 dnia: 03 Listopad 2012, 22:21:43 »
To chyba dobrze, że nie będzie już podziału na rozkazy "O", "S", "N", "Nrob". Nikt nie będzie się zastanawiał jaki rozkaz wydać.  Widziałem rozkaz pisemny w niemieckim wydaniu w ruchu przygranicznym jako "G". Ujmuje wszystkie przypadki jakie występują w przepisach i wydający go nie ma problemu co ma napisać. Zasadniczo zaznacza się odpowiednią działkę (jako rozkaz), uzupełnia się brakujące dane w odpowiednie miejsca gotowych wpisów, no i oczywiście nr rozkazu, pociągu w nagłówku a datę i miejsce wydania z pokwitowaniami na końcu. Trochę rozbudowany (dwustronny) ale może się podobać.

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: przed czołem jadącego pociągu wygasa sygnał zezwalający
« Odpowiedź #31 dnia: 03 Listopad 2012, 22:30:14 »
Dyżurni na stacjach granicznych z reguły nie przepadają za rozkazem "G", ale głównie wynika to z przyzwyczajenia za "trójpodziałem" rozkazów.
« Ostatnia zmiana: 03 Listopad 2012, 22:32:55 wysłana przez Zacha »

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: przed czołem jadącego pociągu wygasa sygnał zezwalający
« Odpowiedź #32 dnia: 04 Listopad 2012, 02:14:09 »
Nikt nie bedzie wykorzystywal bloczkow do konca gdyz instrukcja nie bedzie przewidywala czegos takiego jak rozkaz "S" czy rozkaz "N".