Forum Główne > Testowo
Problem z przyciskiem KoT.
Artur PKP:
Już semafor T naprawiony. Z tego co czytałem to muszę poczekać aż jakiś pociąg z Liskowa przejedzie przez blok końcowy i go wyłączyć. Znaczy wyłączyć KoT-a
Zacha:
Skoro pisałeś, że świeci się lampka przy KoT, to bez żadnych przeszkód powinno się dać ten blok zwolnić.
Paweł:
Blokada nie zwolni się gdy nie ma kontroli świecenia światła czerwonego na semaforze wjazdowym.
xaviero:
Zgadza się, w przypadku przepalenia się żarówki w komorze światła czerwonego to nie zwolnimy bloku końcowego, prosta zasada "Szlak osłonięty jest semaforami wjazdowymi" w tym przypadku obowiązuje nas TZP, i tarcza D1 przy tym semaforze (semafor ciemny).
Zacha, nie wprowadzaj w błąd - nie wiesz - dowiedz się...
uetam:
--- Cytat: xaviero w 25 Luty 2012, 11:00:07 ---Zgadza się, w przypadku przepalenia się żarówki w komorze światła czerwonego to nie zwolnimy bloku końcowego, prosta zasada "Szlak osłonięty jest semaforami wjazdowymi" w tym przypadku obowiązuje nas TZP, i tarcza D1 przy tym semaforze (semafor ciemny).
--- Koniec cytatu ---
Rzadko zdarza sie aby ta rezerwowa zaroweczka rowniez ulegla przepaleniu w tym samym momencie.
No i semafor ciemny = stoj wiec z ta tarcza D1 to tak nie do konca ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej