Autor Wątek: Zapisane stany gry  (Przeczytany 47862 razy)

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Zapisane stany gry
« dnia: 09 Grudzień 2010, 19:31:36 »
Na poczatek ode mnie zapisany stan gry z godziny 06:00 z kapturkami na przyciskach oraz powieszonymi odpowiednimi tabliczkami na pulpicie.

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Grudzień 2010, 18:13:50 »
"Moje" Testowo ;)
-tabliczki i kapturki
-tzp do Zachodu
-zamknięty tor 6 i 5a
-uszkodzona izolacja IT6 i IZ8, niektóre tarcze są ciemne
-rozjazdy 7 i 21 -wyłączone bezpieczniki nastawcze
-na placu wagony do przestawienia następnego dnia (patrz: nazwa składu)
« Ostatnia zmiana: 15 Grudzień 2010, 18:20:14 wysłana przez Zacha_SW »

Offline KRZAQ

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 39
  • dyżurny ruchu dysponujący st. Lubliniec
    • Zobacz profil
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Grudzień 2010, 19:20:12 »
"Moje" Testowo ;)
-tabliczki i kapturki
-tzp do Zachodu
-zamknięty tor 6 i 5a
-uszkodzona izolacja IT6 i IZ8, niektóre tarcze są ciemne
-rozjazdy 7 i 21 -wyłączone bezpieczniki nastawcze
-na placu wagony do przestawienia następnego dnia (patrz: nazwa składu)
Tory 6 i 5a masz zamknięte z powodu świecenia zajętości? :P

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Grudzień 2010, 19:43:03 »
Chciałbym tylko zaznaczyć, że jak uporam się z paroma rzeczami i wrzucę nowszą wersję, to te wszystkie zapisy nie będą na niej działać ;)

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Grudzień 2010, 16:04:21 »
Tory 6 i 5a masz zamknięte z powodu świecenia zajętości? :P
Nie, są zamknięte z powodu złego stanu technicznego, a jak to z reguły bywa na nieużywanych odcinkach wyskakuje zajętość.

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Grudzień 2010, 16:36:11 »
Chciałbym tylko zaznaczyć, że jak uporam się z paroma rzeczami i wrzucę nowszą wersję, to te wszystkie zapisy nie będą na niej działać ;)
Spokojnie Paul, następne wrzucimy ;)

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Grudzień 2010, 23:18:16 »
Nie, są zamknięte z powodu złego stanu technicznego, a jak to z reguły bywa na nieużywanych odcinkach wyskakuje zajętość.

Raczej - jak to z reguły bywa nikt się nimi nie przejmuje i nie utrzymuje ich w sprawności :P

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Grudzień 2010, 15:56:16 »
Nie, są zamknięte z powodu złego stanu technicznego, a jak to z reguły bywa na nieużywanych odcinkach wyskakuje zajętość.

Raczej - jak to z reguły bywa nikt się nimi nie przejmuje i nie utrzymuje ich w sprawności :P
Powiedzmy, że są zamknięte już jakiś czas, a jak są uszkodzone łączniki szynowe, to obwód jest otwarty i przekaźnik torowy przeskakuje w stan zajętości, lub również wystarczy, że drewno jest przegniłe (wilgotne) i powoduje zwarcie toków szynowych :)
« Ostatnia zmiana: 17 Grudzień 2010, 18:09:28 wysłana przez Zacha_SW »

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Grudzień 2010, 17:01:19 »
To jeszcze proponuje wyłączyć napięcie w trakcji do TF, ew zamknąć ten szlak :P i jeździć ew zdawkami z vmax 20 :D I zamknąć jeden tor do Ślemienia a po jednym jeździć na TZP  ;D

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Grudzień 2010, 17:13:33 »
To jeszcze proponuje wyłączyć napięcie w trakcji do TF, ew zamknąć ten szlak :P i jeździć ew zdawkami z vmax 20 :D I zamknąć jeden tor do Ślemienia a po jednym jeździć na TZP  ;D
Próbowałem. Tylko ruch był za duży. Ale cóż, jak się bawić, to na całego! :P

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Grudzień 2010, 10:40:20 »
Zróbcie sobie usterki it184 oraz it171 i od razu zrobi sie ciekawiej ;p

robert051

  • Gość
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #11 dnia: 24 Grudzień 2010, 22:46:42 »
Nie co odświeżę ten temat.
Stacja testowo po ataku chuliganów. Uszkodzeniu uległy 3 sygnalizatory.
Oprócz tego to uszkodzony jest JT6
« Ostatnia zmiana: 24 Grudzień 2010, 22:48:23 wysłana przez robert051 »

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #12 dnia: 24 Grudzień 2010, 23:37:39 »
Proponuję jeszcze zusterkować blokady do TF i TZ symulując w ten sposób kradzież kabli :P Szkoda, że łączności się nie da zusterkować. Może trochę przesadzam, ale wybaczcie, tak to jest jak się ma na prawie na co dzień drewnianą linię przed oczami ;)

robert051

  • Gość
Odp: Zapisane stany gry
« Odpowiedź #13 dnia: 25 Grudzień 2010, 10:08:08 »
Co do blokad to ta do TF została chwile wcześniej naprawiona. Blokada do TZ żadnych usterek nie wykazała.