Dlatego kierownicy mają zgłaszać gotowość aby dyżurna, na przykład w Pruszkowie, nie mogła powiedzieć że nic nie wiedziała iż skład już gotowy, bo nikt nie zgłosił
Jak jeszcze miałem czas słuchać (podczas odrabiania lekcji
![Duży uśmiech ;D](https://isdr.pl/Smileys/default/grin.gif)
), to na SKM'kach słyszałem tylko sprawdzanie układu hamulcowego, ba kiedyś nawet ze 2 razy dyżurna podała tarczę obok i mechanik zgłaszał, żeby zmienić tarczę, bo zaraz odjazd.
Ale fakt, towarowe zgłaszają się, przekazują informacje i dyżurna/ny mówi kiedy pojedziemy.
Mi tam to wsio rybka czy coś się u mnie zatrzymuje, czy nie......... grunt to to żeby bezpiecznie wyprawić pociąg.
Zawsze możecie grzecznie poprosić autora, żeby dorobił linię z SBL w stronę Wilamowic obok obecnej. Wtedy nie będą Was korciły perony i Tęcza.
--------------
Miałem się zapytać. Co to jest ten kawałek toru, chyba za Tęczą w stronę Wilamowic?