Dlatego kierownicy mają zgłaszać gotowość aby dyżurna, na przykład w Pruszkowie, nie mogła powiedzieć że nic nie wiedziała iż skład już gotowy, bo nikt nie zgłosił
Jak jeszcze miałem czas słuchać (podczas odrabiania lekcji
), to na SKM'kach słyszałem tylko sprawdzanie układu hamulcowego, ba kiedyś nawet ze 2 razy dyżurna podała tarczę obok i mechanik zgłaszał, żeby zmienić tarczę, bo zaraz odjazd.
Ale fakt, towarowe zgłaszają się, przekazują informacje i dyżurna/ny mówi kiedy pojedziemy.
Mi tam to wsio rybka czy coś się u mnie zatrzymuje, czy nie......... grunt to to żeby bezpiecznie wyprawić pociąg.
Zawsze możecie grzecznie poprosić autora, żeby dorobił linię z SBL w stronę Wilamowic obok obecnej. Wtedy nie będą Was korciły perony i Tęcza.
--------------
Miałem się zapytać. Co to jest ten kawałek toru, chyba za Tęczą w stronę Wilamowic?