Ziomal, ja się wściekłem i po prostu w oknie Raspa wziąłem i wyłączyłem w chole*ę te czujniki. Z obydwóch stron jedziemy dwudziestką i jest ok.
Bardziej irytujące (na obecnej wersji beta) jest to, że nie ma Dzkr i w przypadku rozprucia, nie idzie wyłączyć dźwięku.
Znalazłem wersję Alfa i DzKr jest, więc ok.
Podziękowania dla Mateua, Pawła i Maka za Lisków.
Na plus:
1.Po wklepaniu swojej wersji tworzonego rozkładu zauważyłem dość ważną rzecz. Przy towarowych, które jechały z Bk do nas (wpis torów 1,2) na wersji beta zawsze mnie pytano, czy droga wolna po prawym, gdzie TZP nie ogłaszałem. Obecnie na wersji alfa jest już to poprawione i bez TZP post. Bk tylko nam zgłasza, że idzie pociąg od niego.
2. Nie zauważyłem bugów przy wyprawianiu składów przez post AI na liniach dwutorowych. Po przywróceniu kursowania "po prawym" do Ls nie ma komplikacji.
3. Na plus defekty lokomotyw. Chwała, że u mnie prywaciarze jeżdżą z podwójną trakcją - nie trzeba ich ściągać. W przypadku PKP musiałem już raz odpinać lokomotywę u mnie i posyłać ją do defektu przed Tęczą (do nas jechał).
4. Więcej torów i działające rozjazdy ręczne, które w wersji Beta nie działały.
Na minus:
1. BRAK wyświetlania numerów nie parzystych składów w SWDR, zamiast tego jest posterunek wysyłający do nas skład.
Do dalszych prac:
1. post 3 nie mówi "do widzenia"
2. jazda manewrowa spod semafora N5, N3 na niektóre tory osobowe - brak odwzbudzenia utwierdzonego przebiegu.
3. W oknie usterek mam awarię systemu w km 72.XXX (linia 461), podczas, gdy w RASPie nie widzi tejże usterki.