Autor Wątek: Dźwięki RP1 danego składu słyszalne w symulatorze ISDR, przy podglądzie terenu?  (Przeczytany 40867 razy)

Offline MiKol91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warmia Mazury
Witam. Tak jak w temacie. Piszę z pytaniem czy była by taka możliwość uszłyszenia trąbienia lokomotywy, EZT itp. w podglądzie terenu, np "śledzenie składu-33200"?  ::)

UAZownik

  • Gość
Nie jest to zły pomysł, też się wkręce w te zapytanie ;)

Jeżeli oprócz sygnału Rp1 uwzględniłoby się też całą resztę sygnałów, jak np. ,,osłonić pociąg" w przypadku awarii pociągu na szlaku, to by miało sens :D

Offline MiKol91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warmia Mazury
To byłby dobry pomysł do ulepszenia symulatora ISDR. ;)

Trąbienie przed każdym przejazdem drogowo-kolejowym itp. przypadków.

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
To do kompletu powinno się dołożyć dźwięk przejeżdżających pociągów, aby to miało sens.

Offline MiKol91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warmia Mazury
Oraz dźwięk zwalniajcego i hamującego pociągu z składem, luzaka (lokomotyw) itp. ::)

Offline maciejgrzywna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chrzanów
Może jeszcze frytki do tego? ;)

Offline Patrykos

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
Mijamy się chyba z celem tego symulatora.

Offline MiKol91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warmia Mazury
To nie jest zły pomysł o dźwiękach Rp1 w isdr, ale pisłem tylko o dźwiękach "trąbieniu" składów do symulatora a tu się rowija temat o innych dźwiękach. No cóż... ale wątpię w to, że to by się pojawiło na symulatorze isdr Testowo i Lisków oraz może kiedyś na innych np. Zbyszki i Ślmień. ;)
« Ostatnia zmiana: 08 Styczeń 2013, 16:35:17 wysłana przez MiKol91 »

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1050
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Samo "Rp1" nie ma sensu. (Chyba że dla "łowców Rp1"). Jeżeli już robić udźwiękowienie, to z odgłosami taboru i urządzeń srk, ale to za mało istotna rzecz i za dużo roboty, żeby teraz to rozgrzebywać. Może wtedy kiedy dojdziemy do wersji 3D ;)

Offline MiKol91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warmia Mazury
Jeżeli już robić udźwiękowienie, to z odgłosami taboru i urządzeń srk... Może wtedy kiedy dojdziemy do wersji 3D ;)


Wiem, może i to dużo roboty ale świetnie by się pracowało na takim symulatorze. ;)

Offline djuzi

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 175
  • Prawie jak Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Warszawa
Według mnie Podgląd Terenu i tak już ma sporo bajerów, nie wiem czy ma sens dokładanie tam kolejnych. W przyszłości wersja 3D umożliwiałaby widok oczami dyżurnego ruchu - wówczas w celu podniesienia realizmu dodanie dźwięków miało by sens.

Czy ktoś już tworzył model 3D stacji wraz z wnętrzem nastawni?

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Samo "Rp1" nie ma sensu. (Chyba że dla "łowców Rp1"). Jeżeli już robić udźwiękowienie, to z odgłosami taboru i urządzeń srk, ale to za mało istotna rzecz i za dużo roboty, żeby teraz to rozgrzebywać. Może wtedy kiedy dojdziemy do wersji 3D ;)

Nie da rady, bo nastawnia jest dźwiękoszczelna :) A jak nie to praca napędów sprzed okna też powinno słychać, a w nocy tykanie przekaźnika pulsującego.

Offline MiKol91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warmia Mazury
A po za nastawnią w funkcji "podgląd terenu" nie będzie dźwięków? :o

Offline maciejgrzywna

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chrzanów
A po za nastawnią w funkcji "podgląd terenu" nie będzie dźwięków? :o

Autor symulatora wypowiedział się na ten temat, więc w czym problem? Coś niejasno zostało powiedziane?

Offline MiKol91

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warmia Mazury
Okej, rozumiem. Więc udźwiękowienia taboru nie będzie po za nastawnią nawet w 3D.  :-\