Witam.
Kilka dni temu zacząłem tworzyć rozkład dla stacji Testowo.
Chcę odzwierciedlić na tej stacyjce ruch z magistrali E30 odcinek Podłęże - Tarnów Mościce. Dokładnie stacja Bochnia. Czas: Rozkład 1990-1992 dla pasażerskich, oraz dla towarowych. Wówczas rozkład był opublikowany na dwa lata.
Ograniczenia symulatorowe:
1. "Wąskie gardło" na odcinku: TW - Ls, przez co większość towarowych wypada z rozkładu, gdyż nie szło by tego pomieścić, gdzie jak pamięcią sięgam to w okolicach Bochni składy towarowe jechały za sobą, zdarzało się, że w odstępach na SBL.
2. Składy pasażerskie: osobowe dalekobieżne: na Krynicę - wagonowe (linia chyba jeszcze nie była w pełni oddana po elektryfikacji), osobowe dalekobieżne: Kraków Gł. Osob. - Przemyśl Gł/Medyka w zestawieniach lok+BHP+BHP+1 klasa (każda BHP czterosekcyjna), osobowe Kraków Gł. Osob. - Tarnów na 2xEN57, 3xEN57, Katowice - Tarnów na 3xEN57.
Ruch na linii w całości będzie symulowany na odcinku Śl - Tw - Ls. Odcinek Tw - Bk będzie robił jako dwie bocznice szlakowe: do walcowni, oraz na CPN (przepompownia gazu, stacja paliw). Ta druga swego czasu miała jakieś dwie SM03, lub SM03 i SM30. W realu bocznica na CPN idzie równolegle do linii na Podłęże, a na walcownię w kierunku Tarnowa i potem odbija w lewo (patrząc w kierunku jazdy). Składy na walcownię, tak jak w rzeczywistości będzie robiła SM42 z PKP. Ona jest wysyłana z Tarnowa ze zdawczymi na Brzesko, tam robi manewry i resztę składy zabiera do Bochni, gdzie też robi manewry. Następnie (jak są) to bierze wagony z blachą do/z walcowni.
U nas by to przyjeżdżało, więc z Ls, robiło manewry na stacji TW, po czym od jakiegoś pociągu z PrB/Nowej Huty (Śl) grupę wagonów by brała na walcownię (Bk), inna grupa byłaby brana przez sm03, sm30 na stację paliw (przyjazd luzem z Bk i zabranie 2-3 cystern, potem powrót z pustymi i jazda luzem z powrotem). Składy w kierunku Bk będą miały jakieś fikcyjne numery 01, 02, itp.
Gratis dojdą Wam w dni robocze składy 2xEN57 relacji Biadoliny - Podłęże - Kr. Nowa Huta - Kr. Batowice - Kraków Gł. Osob (i przeciwna relacja). Wieczorny zabierający pielgrzymki pracowników z HTS w kierunku Biadolin, i powrotny na pierwszą zmianę na hutę (pod nich był układany). Pozostałe kursy były do Podłęża (wcześniej do Niepołomic) skomunikowane w Podłężu ze składami osobowymi Katowice/Kraków-Tarnów/Przemyśl. Pamiętam jeszcze to ganianie pomiędzy jednym,a drugim peronem - oczywiście kładką, bo tory główne dodatkowe zastawione składami towarowymi na obydwie krakowskie rozrządówki (Prokocim Towarowy, Nowa Huta), w przeciwną stronę stojące by przepuścić osobówki, pospieszne, których wtedy też nie brakowało.
To jest taki ogólne zarys. Większość składów towarowych będzie miała relacje, jak w rzeczywistości -> Kraków Prok Tow/Nw Huta - Tarnów Filia/Żurawica Rozrządowa. Chociaż były też "kopalniane" bezpośrednich relacji z kopalń na Śląsku do Związku Radzieckiego (Medyka), bądź na Słowację (Muszyna).
Nie pamiętam zasad numeracji składów towarowych w tamtym okresie. Pasażerskie pamiętam.
Z racji braku PKP jako jednego, państwowego przedsiębiorstwa zostanie wprowadzone ustępstwo: towarowe pojadą jako Cargo-towarowe, całość pasażerskich jako Cargo-pasażerskie, sieciówka, torowcy zostanie jako PLK.
Zastanawiam się, czy z braku danych nie wprowadzić zasad numeracji dla towarowych jaka obecnie obowiązuje ?
Pamiętam sztywniaki czterocyfrowe ale to generalnie 2-3 relacje.
Godziny składów pasażerskich, oraz towarowych będą przybliżone (trzeba to jakoś pomieścić na jednym torze do Liskowa).
Pasażerskie zachowają swoje numery, typu 36001/63002 dla pospiesznego Rzeszów - Kraków - Wrocław - Lipsk/Kolonia, itp.
W obecnej chwili przedstawiam bardzo roboczą wersję na bazie rozkładu Cezara. Nie zwracajcie uwagi, że towarowe jadą z masą 3100-3500t
. Całość będzie zmieniona i dostosowana do realiów.
Rozkład możecie testować w godzinach 00:00-03:40. Dalej nie dotarłem. Jednak po przeróbkach nie wiele z tego pozostanie, bo ruch z/do Bk poleci. Zostaną bocznicowe. Składy Śl <>Ls i godziny ich kursowania także.
Znikam do edytora.