Forum Główne > Inne
Sygnały na semaforach - Sposób ustalania.
miki:
Ja bym podał wtedy S2 na jazde w bok na rozjazdach i co by było ;D ;D
Pr1:
Yyyyyyyyy... fajnie ??? Niezrozumiała i głupia wypowiedź patrząc ze strony ISDR'a lub człowieka choć trochę znającego się na sygnałach na semaforach.
Proponuje pójść/pojechać gdzieś, gdzie szlakowa jest 40 km/h i tam możesz sobie podawać cały czas S2.
taper:
Hmm. myślę, że nawet na 40km/h nie podasz s2 w kierunku zwrotnym. Po to jest semafor, by informować maszynistę o takim czymś, jak jazda na bok. O tym jaki sygnał się wyświetla decydują warunki ruchu. Inny się wyświetli gdy masz rozjazdy na 60km/h, a inny gdy lecisz na wprost, ale masz zwolnić w okręgu stacyjnym. Na pulpicie nie potrzebne jest wiedzieć, czy wyświetli się s3 czy s13, ważne jest by wyświetliło się, czy droga jest wolna, czy nie.
EDIT: ;Literówki.
jageer:
--- Cytat: taper w 26 Wrzesień 2013, 08:25:37 ---Hmm. myślę, że nawet na 40km/h nie podasz s2 w kierunku zwrotnym.
--- Koniec cytatu ---
Może na PLK nie, ale na liniach w Polsce, pod zarządem innych firm, owszem ;)
pg747:
Na stacji Toruń Główny jest w całym okręgu stacji 40 km/h i mimo to wyjazdy/wjazdy na wprost są dodatkowo opatrzone odpowiednim obrazem semafora tj. wskazuje wolna droga ze zmniejszoną prędkością.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej