Forum Główne > Inne

Sygnały na semaforach - Sposób ustalania.

<< < (3/7) > >>

miki:
Ja bym podał wtedy S2 na jazde w bok na rozjazdach i co by było ;D ;D

Pr1:
Yyyyyyyyy... fajnie  ??? Niezrozumiała i głupia wypowiedź patrząc ze strony ISDR'a lub człowieka choć trochę znającego się na sygnałach na semaforach.

Proponuje pójść/pojechać gdzieś, gdzie szlakowa jest 40 km/h i tam możesz sobie podawać cały czas S2.

taper:
Hmm. myślę, że nawet na 40km/h nie podasz s2 w kierunku zwrotnym.  Po to jest semafor, by informować maszynistę o takim czymś, jak jazda na bok. O tym jaki sygnał się wyświetla decydują warunki ruchu. Inny się wyświetli gdy masz rozjazdy na 60km/h, a inny gdy lecisz na wprost, ale masz zwolnić w okręgu stacyjnym. Na pulpicie nie potrzebne jest wiedzieć, czy wyświetli się s3 czy s13, ważne jest by wyświetliło się, czy droga jest wolna, czy nie.
EDIT: ;Literówki.

jageer:

--- Cytat: taper w 26 Wrzesień 2013, 08:25:37 ---Hmm. myślę, że nawet na 40km/h nie podasz s2 w kierunku zwrotnym.

--- Koniec cytatu ---

Może na PLK nie, ale na liniach w Polsce, pod zarządem innych firm, owszem ;)

pg747:
Na stacji Toruń Główny jest w całym okręgu stacji 40 km/h i mimo to wyjazdy/wjazdy na wprost są dodatkowo opatrzone odpowiednim obrazem semafora tj. wskazuje wolna droga ze zmniejszoną prędkością.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej