Forum Główne > Inne
Sygnały na semaforach - Sposób ustalania.
zolwik:
S1a nie jest automatyczny tylko nastawiany przez ISDR z centralnego
wiec może i 5 parowozów wjechać sobie...
i podawany jest w sytuacji gdy coś sie dzieje w tunelu aby inni nie wjechali.
a procedura? czekasz aż S1a wygaśnie albo ISDR da pozwolenie na jazde
dp116:
--- Cytat: zolwik w 23 Wrzesień 2013, 18:28:28 ---a procedura? czekasz aż S1a wygaśnie albo ISDR da pozwolenie na jazde
--- Koniec cytatu ---
Poprawka:
--- Cytat: Ie-1 Rozdział III §17 pkt. 1b ---Pociąg zatrzymany przed sygnałem S 1a może jechać dalej, gdy sygnał ten zostanie wyłączony oraz dodatkowo drużyna pociągowa otrzyma zezwolenie na wjazd do tunelu przekazane za pomocą urządzeń łączności przez właściwego dyżurnego ruchu lub ustnie przez upoważnionego pracownika.
--- Koniec cytatu ---
Pr1:
--- Cytuj ---wiec może i 5 parowozów wjechać sobie...
--- Koniec cytatu ---
Nie wiem jak ty, ale ja osobiście wolałbym nie przebywać wtedy na peronie... szczególnie na Śródmieściu. A w budce byłby taki kocioł, że obsługa, albo by się podusiła, albo ugotowała nawet na haku innej lokomotywy.
miki:
Był kiedyś przypadek że S1a był włączany?
jageer:
--- Cytat: k7s5a2 w 22 Wrzesień 2013, 21:36:49 ---Witam.
Mam do Szanownego Grona następujące pytanie.
W jaki sposób ustawiane są obrazy sygnałów na semaforze.
Nie zauważyłem na żadnym z pulpitów kostkowych szczególnych przycisków do tego celu.
--- Koniec cytatu ---
Kolega myślał podobnie. To na pulpicie byłoby tyle przycisków - do 1 semafora kilkanaście ;) Jeszcze biorąc pod uwagę wyjazd na SBL jakby 2 odstęp za stacją się zwolnił to by isdr musiał przerzucić na S10 np ;) Jaja by były niezłe....
Już nawet w "prymitywniejszych" urządzeniach jest uzależnienie automatyczne.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej