Jestem po praktykach w LCS MMz.
Ruchem kolejowym steruje się z pulpitu komputerowego (domyślicie się o co chodzi
, który wysyła polecenia do poszczególnych komputerów. Pulpitem zarządzają dyżurni ruchu, mają pełen obraz sytuacji, jaka panuje na zarządzanym odcinku.
Łączność prowadzona jest za pomocą elektronicznej centralki, generalnie jeśli wszystko działa to ruch poc. prowadzi się przyjemnie.
Jeśli ruch jest duży, oddaje się sterowanie dla Mrozów i Sulejówka. Na posterunkach zarządzanych przez LCS są dyżurni ruchu, pełniący rolę dróżników przejazdowych i mogą zarządzać swoimi stacjami, ale gdy nie ma żadnych awarii i dużego ruchu, odbiera im się sterowanie.
Płaskie miejsca, czy inne nieprawidłowości w taborze wykrywa pewien system komputerowy.
Więcej nic nie mogę powiedzieć, bo obowiązuje mnie tajemnica zawodowa.