Autor Wątek: Testowo Fabryczne  (Przeczytany 358012 razy)

Offline Daniel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #75 dnia: 08 Marzec 2011, 21:51:07 »
A możesz zrobić tak żeby nie był wciśnięty ten blok dania pozwolenia cały czas?

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #76 dnia: 08 Marzec 2011, 21:52:16 »
A możesz zrobić tak żeby nie był wciśnięty ten blok dania pozwolenia cały czas?
Moge ale to bez sensu. Kliknij prawym myszy na przycisk pozwolenia sie wyciagnie.

Offline Daniel

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #77 dnia: 08 Marzec 2011, 21:53:22 »
I później jak dam pozwolenie na jakiś pociąg, to znowu to samo jest wciśnięty. Za każdym razem trzeba by go wyciągać.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #78 dnia: 08 Marzec 2011, 21:56:59 »
Ale masz problem, na wielu stacjach przycisk pozwolenia w takim przypadku jest stabilny, aby nie trzeba było co chwilę go obsługiwać - na szlaku dwutorowym nie stosuje się żądania pozwolenia.

xaviero

  • Gość
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #79 dnia: 08 Marzec 2011, 22:10:32 »
Przepraszam a nie brakuje przycisków Ko, Po od strony TW?
Bo pociąg wjeżdża i ....?
Nie powinniśmy zablokować bloku końcowego?

I jeszcze jedno pytanie, kto obsługuje blokadę liniową tą na Wilamowice (podg Tęcza czy Wilamowice?)
« Ostatnia zmiana: 08 Marzec 2011, 22:14:35 wysłana przez xaviero »

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #80 dnia: 08 Marzec 2011, 22:14:03 »
Nic nie brakuje, nie jest to blokada półsamoczynna typu C, ale blokada z blokiem pozwolenia i izolowanym torem szlakowym (nie ma chyba konkretnego oznaczenia) przeznaczona dla takich krótkich szlaków. Dużo tego jest w węźle wrocławskim.

xaviero

  • Gość
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #81 dnia: 08 Marzec 2011, 22:17:10 »
Nic nie brakuje, nie jest to blokada półsamoczynna typu C, ale blokada z blokiem pozwolenia i izolowanym torem szlakowym (nie ma chyba konkretnego oznaczenia) przeznaczona dla takich krótkich szlaków. Dużo tego jest w węźle wrocławskim.

Aha, bo z TW pamiętam że na Wilamowice był blok Początkowy i Końcowy oraz Blok Pozwolenia który się obsługiwało....
tym właśnie się sugerowałem

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #82 dnia: 08 Marzec 2011, 22:20:09 »
Na wiekszosci stacji przy blokadzie EAP na liniach dwutorowych jest mozliwosc wcisniecia i przekrecenia przycisku pozwolenia. Nie ma to zadnego negatywnego wplywu na dzialanie blokady.

Szkoda, że tak nie ma na KG, bo tam można dostać ******* od tego pikania Eapa ;/ Ledwo coś wjedzie już trzeba wciskać poz i tak w kółko ;/ Nie mówiąc o dziwnym dźwięku piszczącym ;/

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #83 dnia: 08 Marzec 2011, 22:24:24 »
W Szczecinie Porcie SPC na szlaku do Głównego jest też EAP. Szlak ma jakieś 300m i ruch jest po nim dość gęsty. Tam jednak SPC nie ma cały czas wciśniętego przycisku Poz, bo często się puszcza jazdy równoległe, albo po prostu po lewym.

xaviero

  • Gość
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #84 dnia: 08 Marzec 2011, 22:24:59 »
Szkoda, że tak nie ma na KG, bo tam można dostać ******* od tego pikania Eapa ;/ Ledwo coś wjedzie już trzeba wciskać poz i tak w kółko ;/ Nie mówiąc o dziwnym dźwięku piszczącym ;/

Ty masz dzwięk "piszczący" a ja za to mam dzwonek jak w szkole :D to się nazywa masakra :D

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #85 dnia: 08 Marzec 2011, 22:33:38 »
Aha, bo z TW pamiętam że na Wilamowice był blok Początkowy i Końcowy oraz Blok Pozwolenia który się obsługiwało....
tym właśnie się sugerowałem

mateu uparł się na taką ;)

Szkoda, że tak nie ma na KG, bo tam można dostać ******* od tego pikania Eapa ;/ Ledwo coś wjedzie już trzeba wciskać poz i tak w kółko ;/ Nie mówiąc o dziwnym dźwięku piszczącym ;/

Na odcinku Kraków Mydlniki - Kraków Główny (2 szlaki, w tym jeden z posterunkiem odstępowym Kraków Łobzów) zdecydowanie powinna być blokada samoczynna, tak jak na pozostałej części tej linii. Tam jest za duży ruch na Eap. Pomijając to, że jest to uciążliwe dla dyżurnych, ten kawałek jest wąskim gardłem - raz już się o tym przekonałem siedząc w szynobusie z Balic, który musiał przepuścić 3 pociągi w Mydlnikach, a potem jeszcze poczekać na zwolnienie odstępu w Łobzowie (szybkie połączenie lotniska z centrum miasta :P).

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #86 dnia: 08 Marzec 2011, 22:44:16 »
W Szczecinie Porcie SPC na szlaku do Głównego jest też EAP. Szlak ma jakieś 300m i ruch jest po nim dość gęsty. Tam jednak SPC nie ma cały czas wciśniętego przycisku Poz, bo często się puszcza jazdy równoległe, albo po prostu po lewym.

Poza tym z tego co kojarzę, to tam jest uzależnienie sygnału wyjazdowego z SG do wjazdu na SPC. Ten odcinek obejmuje tylko ten most na odrze??
PS Robi się niezły OT ;)

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #87 dnia: 08 Marzec 2011, 22:45:51 »
Na wyjazdach z Sg zawsze dwa pomarańcze...

xaviero

  • Gość
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #88 dnia: 08 Marzec 2011, 22:52:26 »
Na wyjazdach z Sg zawsze dwa pomarańcze...

Właśnie i to jest ciekawe:
Przy wyjazdach z SPC do SG (jeżeli SG ma podany semafor) wyjazdowy pokazuje sygnał na następnym
a przy wyjeździe z SG do SPC (nawet przy podanym na SPC wjazdowym) zawsze pokaże dwa pomarańczowe (górne stałe).

Kiedyś przed modernizacją było ok, ale tutaj chyba się coś im rozjechało....

xaviero

  • Gość
Odp: Testowo Fabryczne
« Odpowiedź #89 dnia: 08 Marzec 2011, 22:56:14 »
No dobrze to jeżeli nie ma blokady do TW to chyba powinny być pełne telefonogramy zapowiadawcze, bo informacja czy droga dla pociągu jest wolna i na tym koniec to chyba jakiś żart...
Bez blokady informacja o odjeżdzie, przyjeżdzie jest konieczna....

Bo nie za bardzo czaje teraz co zwalnia "Pwl-kę" do TW?