Forum Główne > Urządzenia srk

Manewry, tarcza ostrzegawcza i semafory powtarzające

<< < (4/7) > >>

Pr1:
Co Kraków i Czysta?

MaKu:

--- Cytat: Pr1 w 25 Kwiecień 2014, 21:20:57 ---A te semafory na Zachodniej S201, S202 itd. to co one są?

--- Koniec cytatu ---

Ja nie wiem, co to za semafory. Przydałoby się, by się wypowiedział ktoś, znający się w warszawskiej sytuacji techniczno - ruchowej.
Być może, to łącznica szlakowa, bądź semafor drogowskazowy. Nie wiem.

uetam:
Bardzo ale to bardzo rzadko można spotkać sytuacje w których na semaforze de facto wjazdowym na posterunek można podać sygnał Ms2. Sytuacje takie występują na paru stacjach w Polsce (Warszawa Zachodnia, Kraków Główny, Wrocław Świebodzki) i są silnie uzależnione od warunków lokalnych które wymagają aby po jednym torze oczywiście przy odpowiednim uzależnieniu od blokady liniowej możliwa była jazda manewrowa lub pociągowa w zależności od potrzeb ruchowych.

Misiek5:
Wow, dzięki Mateu za zainteresowanie się wątkiem i odpowiedź ;)
W Trainzie 12 zrobiłem tak: ustawiłem semafor 4-komorowy typ 3 (zielony, czerwony, pomarańczowy, biały [może pokazywać S2 i S5]) i tarczę zaporową. Efekt? Na Tz było pokazane Ms2, a semafor wyświetlał S5.
Teraz kolejne pytanie: Jeżeli mam wolne na stacji tylko 2 tory główne (i to są te główne główne xD ) i żadnych bocznych, to mogę manewrować pociągiem nawet jeżeli wpłynie to na ruch innych pociągów? Przykład w Testowie: mam odblokowane tylko 2 tory (i to te główne główne) i po tych manewrach pociąg zostanie wysłany (np. do Ślemienia), a wpłynie to na ruch pociągów jadących ze/do Ślemienia to mogę dać pozwolenie na manewry pociągu?

uetam:
Ty jestes dyzurnym i Ty sobie rzadzisz na stacji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej