Autor Wątek: Manewry, tarcza ostrzegawcza i semafory powtarzające  (Przeczytany 75857 razy)

Offline IZKR

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 93
  • Kiedyś pracowałem jako ISDR...
    • Zobacz profil
  • Skąd: Polska
Odp: Manewry, tarcza ostrzegawcza i semafory powtarzające
« Odpowiedź #30 dnia: 27 Kwiecień 2014, 19:58:28 »
Może się odbyć ale tylko w celu przestawienia składu pociągu z jednej grupy na drugą np z kierunkowej na odjazdową. Jazda taka odbywa się pod nadzorem ustawiacza lub manewrowego par 7 ust.4.1 c i d.  instr Ir-9

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 771
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Manewry, tarcza ostrzegawcza i semafory powtarzające
« Odpowiedź #31 dnia: 27 Kwiecień 2014, 21:58:35 »
Czasami jednak "przepycha się" skład jako manewrowy przez kilka rejonów nastawczych zamiast wpisywać go jako pociąg.

Offline axtomek

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 110
    • Zobacz profil
  • Skąd: Z-Nienacka
Odp: Manewry, tarcza ostrzegawcza i semafory powtarzające
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Kwiecień 2014, 10:58:20 »
Jeśli chodzi o W.Czyste i W.Zachodnia, to sytuacja jest moim zdaniem podobna do przetaczania składu pomiędzy WZP i WZD, o czym toczyła się tu odrębna dyskusja kiedyś. Podobnie, jak w tym przypadku posterunki nie są oddzielone szlakiem, nie ma oznaczonej granicy przetaczania i dlatego można podać Ms2. Czy nie jest tak?

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Manewry, tarcza ostrzegawcza i semafory powtarzające
« Odpowiedź #33 dnia: 28 Kwiecień 2014, 11:13:26 »
Czasami jednak "przepycha się" skład jako manewrowy przez kilka rejonów nastawczych zamiast wpisywać go jako pociąg.

Okręg nastawczy, jeżeli już. No, ale po co robić jazdę pociągową, jak można np. z grupy przyjazdowej przejechać bokiem na odjazdową pomijając górkę? Czasem taki myk jest potrzebny.