Forum Główne > Inne
Opóźnienia.
jageer:
Wniosek: Trzeba zamontować w pojazdach "odkurzacz do liści"....
Droznik:
Dobrze piszesz ale:
- Zbieranie liści przez lokomotywę powoduję dodatkową pracę i obowiązki jak i generuje koszta.
- Czy liście będą selekcjonowane czy nie?
- Kto będzie odbierał te liście?
- Jak wielkie pojemniki będą na nie?
- Na jakiej podstawie maszynista będzie mógł zbierać liście?
- Jeśli pociąg jest pasażerski to podczas zbierania liści stanie się roboczym a jak wiadomo tylko PLKa może mieć pociągi robocze
- Co zrobić ma maszynista jeśli mu się odkurzacz zapcha, bądź zabierze coś innego niż liście?
- Czy zbieraniem liści nie powinna zająć się spółka PKP Liść Jesienny?
- Co mówią przepisy Lasów Państwowych o zabieraniu ich liści z torów?
Tak więc twój pomysł jest jak najbardziej dobry, ale widzisz jest duuuuuużo niepewności co do finału tego.
jageer:
Ale ja mam na myśli "odwrotny odkurzacz", że nie będzie zasysać, ale "wypychać" za szyny. Taki jak czasem goście maja co ulice tym zamiatają ;) Tylko gorzej jak wszystko pójdzie na pasażerów na peronie :D
Zacha:
Na "putinach" czyt. ET42 pod zgarniaczami nad główką szyny znajdują się druciane szczotki. Gdyby w sezonie jesienno-zimowym opuszczać je tak, aby oczyszczały szynę, zdałoby to egzamin. Niestety nikt o tym nie pomyślał. Podobno na Class-ach 66 można ustawić tryb antypoślizgowy, gdzie pierwsza oś specjalnie "roluje" oczyszczając powierzchnię toczną szyn, ale ile w tym prawdy - nie wiem 8)
jageer:
--- Cytat: Zacha w 09 Listopad 2015, 14:17:55 ---Na "putinach" czyt. ET42 pod zgarniaczami nad główką szyny znajdują się druciane szczotki. Gdyby w sezonie jesienno-zimowym opuszczać je tak, aby oczyszczały szynę, zdałoby to egzamin. Niestety nikt o tym nie pomyślał. Podobno na Class-ach 66 można ustawić tryb antypoślizgowy, gdzie pierwsza oś specjalnie "roluje" oczyszczając powierzchnię toczną szyn, ale ile w tym prawdy - nie wiem 8)
--- Koniec cytatu ---
Trzeba się dowiedzieć ;)
A co do szczotek, to można dorobić "smarowanie rozjazdów" dodatkowo ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej