Forum Główne > Ruch kolejowy

polecanie i zgłaszanie

<< < (8/13) > >>

EN57-002:
Odnośnie TZP to miałem taką sytuację. Z Testowa odjechał 35585 i w km. 1,450 szlaku Testowo – Lisków zdechł. Zamknąłem tor dla ruchu oraz wprowadziłem, choć powinno się stosować TZP. Wyprawiłem na zamknięty tor na R305 lok. 06066 i telefonicznie poinformowałem o tym Testowo. Po podpięciu loka do składu i ściągnięciu go do stacji w debugu pozostał  na szlaku poc. 06066. Aby się go pozbyć i  „odblokować” tor, następny poc. do Testowa wyłałem z nr 06066. A jak to powinno być zrobione ze stosowaniem TZP? Czy dzwonię bez wprowadzania TZP do Testowa i zgłaszam odj. 06066 o godz. na zamkniety tor i to wszystko?

jageer:
Bo pewno był zablokowany Po.
Pewnie musiałbyś dać przybycie tego 06066 jako "Pociąg xxx przyjechał" i loka osobno ;-)

I tyle, a po kolejnym pociągu w tym kierunku "reset" blokady.

MaKu:
Jak zamykasz, to nie wprowadzasz.
TZP obowiązuje z obligu na zamkniętym i się je stosuje.

EN57-002:
Testowo jak wyprawiło 35585 to zablokowało blokadę. Jednak później zamknąłem tor dla ruchu i podstawą prowadzenia było TZP. Po wjeździe 35585 oddałem końcowy, ale nadal podstawą prowadzenia było TZP, a nadto w debugu pozostał wyprawiony na zamknięty 06066. Jednak zjechał na czole 35585 więc teoretycznie znikł na szlaku stąd wyprawienie do Testowa innego składu z numerem 06066. To czy przy wyprawianiu loka do ściągnięcia składu w ogóle powinno się go zgłaszać do Testowa skoro wraca już z numerem poc. ściąganego? No, a jak z obligu obowiązuje to zgłaszam tel. numer poc. godz. wyprawienia i co jak tam nie dojeżdża?

MaKu:
Zgłaszasz 06066 do km i z powrotem.
Następnie, że 06066 wrócił do Ciebie i osobno, że 35585 przyjechał.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej