Forum Główne > Ruch kolejowy
elektroniczny dziennik ruchu
MaKu:
Ja w tym miejscu pojadę po całości i zacznę marudzić.
Zastanawialiście się kiedyś, po co w dzisiejszych czasach prowadzi się R-146?
Osobiście uważam, że to czyste przyzwyczajenie. Wystarczyłby teraz normalnie stworzony SWDR i sprawa byłaby rozwiązana. Rozumiem, że przy TZP, zamknięciach, oraz innych sytuacjach jest przydatny. Ale przy prowadzeniu ruchu na postawie blokady, dziennik ruchu w obecnych czasach jest tylko i wyłącznie prowadzony dla działu kontroli, oraz jako miejsce, gdzie ISE "odhacza" odbyte kontrole na posterunku.
Zresztą. Także wątpliwości mam wobec innej dokumentacji. M.in. idiotyczny schemat zdawania dyżuru w R-138. Ale to już jest całkiem betonowy system.
jageer:
--- Cytat: MaKu w 10 Maj 2014, 16:17:33 ---Zresztą. Także wątpliwości mam wobec innej dokumentacji. M.in. idiotyczny schemat zdawania dyżuru w R-138. Ale to już jest całkiem betonowy system.
--- Koniec cytatu ---
To inna bajka. Wy piszecie wszystkie zerwane plomby, stany wszystkich liczników?
Czy SRK wg E1758 i tyle? Jak u was to jest wymagane?
A zautomatyzowanie wszystkiego nie jest trudne, bo od hybryd w górę, są tzw. konsole. Więc, w razie "W" widać jak na palcu, o której jaki odcinek był zajęty, jaki stan semafora, rozjazdu, kiedy włączono blokadę, dano pozwolenie, koniec itp.... Więc tak na prawdę, więcej można wyciągnąć info niż z dziennika.
Droznik:
MaKu, jak to po co prowadzony jest papier. Po to abyś miał za co zabierane procenty :)
ZA brak podpisu, nieczytelny podpis, nieczytelne pismo, wiesz ile paragrafów można znaleźć w jednym tylko dzienniku?? 95% premii podstawowej z miejsca Ci mogą zabrać :)
Kiedyś byłem w pewnej poradni po poradę (mało ważnej jakiej, ale wtajemniczeni wiedzą), i kobieta zapytała się jak to w XXI gdzie kolej idzie do przodu, my wszystko robimy na papierze?? Zero komputerów do pisania? Wszystko ręcznie??!! Aż była w szoku i nie dziwi się kolej jest taka jaką widać :)
No właśnie wprowadzą takie EDR, to zaraz informatycy będą trzepać kompy, czy aby poprawnie wpisujemy, i czy nie używamy innych niedozwolonych aplikacji takich jak spider.exe :) A jak używamy to blokada konta :)
Właśnie w naszej firmie wprowadzili nowe dzienniki ruchu, całkiem przyjazne dla użytkownika jedyne 200 stron w twardej oprawie :)
Płozą nawet nie da się poprawnie ugnieść tych kartek :)
MaKu:
--- Cytat: jageer w 10 Maj 2014, 16:26:40 ---To inna bajka. Wy piszecie wszystkie zerwane plomby, stany wszystkich liczników?
Czy SRK wg E1758 i tyle? Jak u was to jest wymagane?
--- Koniec cytatu ---
Liczniki "Sz" - R146 i E-1758, opcjonalnie R-142, jeżeli od strony wykonawczej.
Plomby i pozostałe liczniki - E-1758
Obostrzenia - R146, E-1758, R-142 jeśli od wykonawczej.
--- Cytat: Droznik w 10 Maj 2014, 18:32:17 ---MaKu, jak to po co prowadzony jest papier. Po to abyś miał za co zabierane procenty :)
--- Koniec cytatu ---
Amen!
--- Cytat: Droznik w 10 Maj 2014, 18:32:17 ---Właśnie w naszej firmie wprowadzili nowe dzienniki ruchu, całkiem przyjazne dla użytkownika jedyne 200 stron w twardej oprawie :)
Płozą nawet nie da się poprawnie ugnieść tych kartek :)
--- Koniec cytatu ---
A właśnie, że się da! Nie dalej jak tydzień temu, w kotłowni zostawiłem otwarte, grzbietem do góry. Przygniecione podkładem starym. :)
Andrev:
--- Cytat: Droznik w 10 Maj 2014, 18:32:17 ---(...)i kobieta zapytała się jak to w XXI gdzie kolej idzie do przodu, my wszystko robimy na papierze?? Zero komputerów do pisania? Wszystko ręcznie??!
--- Koniec cytatu ---
W XXII wieku umiejętność ręcznego pisania będą praktykować tylko lekarze i dyżurni ruchu. Przy czym czytelnego pisania tylko ci drudzy... ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej