Generalnie taka sytuacja jeszcze (już niedługo) występuje na odcinku Kraków Bieżanów -> podg. Gaj. (w drugą stronę już nie).
Przy czym na Bn, są urządzenia OSA-H, u Gajowego - E.
Tylko tam dochodzi wkomponowana "blokada jednoostępowa SBL typu Eac".
Żeby postawić semafor "K" musi się postawić "E", więc obwód sygnałowy "K" musi wiedzieć, że świeci "E". Samo utwierdzenie "E" nie daje mu tej informacji. Wg mnie, w obwodzie "K" wystarczy zestyk od obwodu "E". Semafor "E" nie wyświetli się w przypadku braku utwierdzenia.
Semafor "K" nie ma konieczności kontrolowania położenia rozjazdów (oraz ich zajętości) 3 i 4 -> to już jest przebieg spod semafora "E" - więc w jego obwodzie musi to się znaleźć.
PS. Jakbyś np. znalazł taki posterunek i dorwał dokumentację, to czasem patrz na nią z przymrużenia oka, bo zdarzają się błędy, potem na "gruncie" jest inaczej, bo jakbyś podłączył wg projektu, to by nic nie działało.