Autor Wątek: Testowo Wschód  (Przeczytany 65528 razy)

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Testowo Wschód
« Odpowiedź #15 dnia: 24 Marzec 2011, 22:00:54 »
A może idea wzorcowego posterunku według Pana Te-igrek powstała w biurze PLK? A może MI? Hmm...? :D
Sz na Tm

Offline MaKu

  • Moderator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 565
  • Starszy Dyżurny Ruchu
    • Zobacz profil
Odp: Testowo Wschód
« Odpowiedź #16 dnia: 24 Marzec 2011, 22:12:14 »
AD vocem.
5.Istotą nie jest kilometracja  tylko nazewnictwo strażnica czy posterunek ?.
6.Nie napisałem że każdy przebieg powinien mieć oddzielny licznik tylko że jeżeli jeden licznik rejestruje przebiegi zwalniane przyciskiem  z wielu przebiegów  to przyciski są plombowane.

Ad. 5  Posterunek. P-xxx, gdzie xxx to kilometraż na którym się on znajduje.

ad 6.  Nie musi być plombowany. Wystarczy licznik grupowy. Btw... Uwierz mi, że na sieci kolejowej w Polsce są setki stacji, gdzie rozjazdy nie są trzymane pod zamknięciem podczas jazdy manewrowej na sygnał Ms2 i w każdym momencie można przełożyć rozjazd pod taborem...
« Ostatnia zmiana: 25 Marzec 2011, 08:17:07 wysłana przez MaK_86 »

Offline brian-82

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Skąd: Wrocław
Odp: Testowo Wschód
« Odpowiedź #17 dnia: 25 Marzec 2011, 19:50:23 »
AD vocem.
4.Od kiedy wykolejnice montuje się na rozjeździe.Skąd będziesz wiedział kiedy wykolejnica jest nałożona na tor a kiedy zdjęta ? A tak z ciekawości co przestawia się  pierwsze wykolejnica czy zwrotnica ?
Od zawsze? Trochę przesadzam, ale chodzi tu nie o zabezpieczenie rozjazdu, na którym jest wykolejnica, ale rozjazdu, z którego wjeżdża się na ten z wykolejnicą. Nie ma uzależnień pomiędzy rozjazdem z wykolejnicą a samą wykolejnicą. Natomiast tak jak w przypadku zwykłej wykolejnicy jest kolejność nastawiania pomiędzy rozjazdem kierującym na rozjazd z wykolejnicą a samą wykolejnicą tak jak napisał Paweł. Oczywiście kolejność nastawiania, czy też sprzężenie nie jest "musowe", ale trzeba wtedy stosować inne środki ostrożności.
Proponuję zerknąć na zdjęcie. Tam jest fajna wykolejnica.
« Ostatnia zmiana: 25 Marzec 2011, 22:09:45 wysłana przez brian-82 »
Nothing so smart was ever so simple.