81
Kraków Główny / Odp: Dzienniki ruchu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 01 Październik 2024, 20:10:22 »Czyli tak jak przypuszczałem. Moim zdaniem takie informacje powinny być również wpisywane w dokumentacji posterunku, razem z innymi elementami regulaminu technicznego.
Rzeczywiście, taka informacja mogłaby być zamieszczona w opisie posterunku jeżeli nie jest to oczywiste.
Czy w takiej sytuacji zmieniamy parzystość numeru (tzn. jeśli kończy u nas bieg numer nieparzysty, to ten numer z zerem też będzie nieparzysty, czy zmieniamy na parzysty, zgodnie z kierunkiem)? A jeśli ten pierwszy przypadek (bez zmiany), to w której kolumnie dziennika ruchu wpisujemy numer, zgodnej z parzystością numeru czy zgodnej z kierunkiem jazdy (do KGZ w parzystej, z KGZ w nieparzystej, tak jak dla lokomotyw)?
Bez zmiany parzystości. Szczerze mówiąc nie wiem jak to się ma do kolumn "parzysty" / "nieparzysty" dziennika. Najpewniej są wpisywane wg kierunku jazdy, a nie faktycznej parzystości.