Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 8 [9] 10
81
Kraków Główny / Odp: Dzienniki ruchu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 01 Październik 2024, 20:10:22 »
Czyli tak jak przypuszczałem. Moim zdaniem takie informacje powinny być również wpisywane w dokumentacji posterunku, razem z innymi elementami regulaminu technicznego.

Rzeczywiście, taka informacja mogłaby być zamieszczona w opisie posterunku jeżeli nie jest to oczywiste.

Czy w takiej sytuacji zmieniamy parzystość numeru (tzn. jeśli kończy u nas bieg numer nieparzysty, to ten numer z zerem też będzie nieparzysty, czy zmieniamy na parzysty, zgodnie z kierunkiem)? A jeśli ten pierwszy przypadek (bez zmiany), to w której kolumnie dziennika ruchu wpisujemy numer, zgodnej z parzystością numeru czy zgodnej z kierunkiem jazdy (do KGZ w parzystej, z KGZ w nieparzystej, tak jak dla lokomotyw)?

Bez zmiany parzystości. Szczerze mówiąc nie wiem jak to się ma do kolumn "parzysty" / "nieparzysty" dziennika. Najpewniej są wpisywane wg kierunku jazdy, a nie faktycznej parzystości.
82
Kraków Główny / Odp: Wjazd spod semafora G na tor 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kolejarski dnia 01 Październik 2024, 20:08:47 »
dobra działa dzięki
83
Kraków Główny / Odp: Kraków Gł
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 01 Październik 2024, 20:06:42 »
Brzmi jak próba uruchomienia Krakowa Głównego na starej wersji symulatora. Uruchomić się może uruchomi, ale nie wszystko będzie działać poprawnie.
84
Kraków Główny / Odp: Wjazd spod semafora G na tor 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 01 Październik 2024, 20:05:35 »
Sprawdź czy jest 105- w drodze ochronnej.
85
Kraków Główny / Wjazd spod semafora G na tor 11
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kolejarski dnia 01 Październik 2024, 19:53:50 »
Pytanie jak podać semafor G na tor 11 mimo iż rozjazdy są dobrze ułożone a nie mogę podać i mam później problem z tym problem
86
Kraków Główny / Odp: Dzienniki ruchu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez adriankwiat dnia 01 Październik 2024, 19:44:56 »
Czyli tak jak przypuszczałem. Moim zdaniem takie informacje powinny być również wpisywane w dokumentacji posterunku, razem z innymi elementami regulaminu technicznego.

dla składów od/do pociągów zapowiadane i wpisywane są numery pociągów z zerem na początku
Czy w takiej sytuacji zmieniamy parzystość numeru (tzn. jeśli kończy u nas bieg numer nieparzysty, to ten numer z zerem też będzie nieparzysty, czy zmieniamy na parzysty, zgodnie z kierunkiem)? A jeśli ten pierwszy przypadek (bez zmiany), to w której kolumnie dziennika ruchu wpisujemy numer, zgodnej z parzystością numeru czy zgodnej z kierunkiem jazdy (do KGZ w parzystej, z KGZ w nieparzystej, tak jak dla lokomotyw)?
87
Kraków Główny / Odp: Linia 118
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maszynista123114314 dnia 01 Październik 2024, 18:53:25 »
Jest to tor 4 jeżeli mówimy o torze zasadniczym na linii 118, numeracja torów szlakowych jest napisana przy przyciskach do obsługi blokady liniowej oraz przy szczelince przeciwwtórności liniowej.
88
Kraków Główny / Linia 118
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KapiMax dnia 01 Październik 2024, 18:38:48 »
Przy wyprawianiu pociągów na linię 118 informuję Zachód, że pociąg ... odjechał po torze 1, lecz bot odbiera to jako tor 1 linii obok, więc jak prawidłowo powinno się komunikować o odjeździe?
89
Kraków Główny / Kraków Gł
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MKFranekGab dnia 01 Październik 2024, 17:58:44 »
Witam otóż mam problem z ISDR Kraków Głowny, Po włączeniu symulatora wyskakuje mi komunikat: "Wczytanie stanu początkowego niepomyślnie" oznacza to że kilkanaście pociągów nie ma wg. w symulatorze, mógłby mi ktoś doradzić jak to naprawić ?????
90
Kraków Główny / Odp: Dzienniki ruchu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dawid_201 dnia 01 Październik 2024, 16:17:12 »
I to dla każdego szlaku osobny dziennik?
Strony: 1 ... 6 7 8 [9] 10