chodzi mi o to, dlaczego blokady znajdują się w tym konkretnym wypadku, raz miałem taką sytuację, że nie mogłem wyprawić pociągu, bo poprzedni jeszcze nie zjechał, można zmienić typ blokady
Bo zastosowano blokadę typu C i EAP, takie same jak są pomiędzy TW-TF i TW-TZ, po co zmieniać blokadę? Może po modernie linii będzie SBL, pytaj Mateu. Co do instrukcji to logicznie jak w TW..... Jednak podst ma swój klimat...
Dlaczego znajdują się tam blokady w "konkretnym przypadku"? Pewnie, żeby poprawić bezpieczeństwo na szlaku, zresztą blokada jest "standardem" (pomijając wyjątki), a zwiększenie przepustowości szlaku realizowane jest przy pomocy posterunku odstępowego...
Co do braku możliwości wyprawienia pociągu zanim "poprzednik" zjedzie ze szlaku to jest całkiem logiczne i po to właśnie są blokady półsamoczynne.
Jak mówili poprzednicy, zapoznaj się z działaniem blokad, chociażby na stronie admina w dziale SRK.
I tutaj taka moja ironiczna podpowiedź: nie proś o link kolejnym postem tylko wygoogluj (lub wpisz adres:
http://www.kolej.of.pl).