Forum Główne > Ruch kolejowy

zmiana toru wjazdowego

<< < (9/10) > >>

Paweł:
Jeżeli tarcza miga na pomarańczowo, maszynista wie że semafor jest podany na 40 i jak po tym zobaczy jedno zielone, może przejdzie mu przez myśl że coś jest nie tak. Jeżeli minie stałe pomarańczowe, po czym zobaczy z daleka zielone, to już niekoniecznie.

jageer:
Jeżeli miałbym To na "stój" czyli semafor też, to tak bym regulował prędkość, żeby zatrzymać się pod wjazdem, chyba, że miał wjazd na stój, zmniejszył prędkość zobaczył że jest podane i załóżmy nawet to S2, a nie S10 - bo się pomarańczowa żarzyła to szybko się musiał "ponownie" zebrać, żeby pocisnąć do 120 ....

Jakby mi tarcza "mrugała" pomarańczą, a semafor świecił na zielono - to chyba prewencyjnie bym 40 tką jechał....

stanislaw57:
Dla szlaku Luboń C - Poznań Gł. (PoA) też jest blokada liniowa dwukierunkowa (PP) ale dla toru zasadniczego nr 2 Luboń C nie ma semafora wyjazdowego w kierunki Poznania, jest karzełkowy sygnalizator "Sz" lecz bez W24. Dla wyjazdu z toru 1 nie ma problemu - jest przystosowany. Ciekawe dlaczego w zeszytach nie ma właściwej uwagi lub skrótu dla takich przypadków? Czy ktoś ma pomysł na taki skrót?

jageer:
Zapewne po przebudowaniu urządzeń na PoA dali blokadę 2 kierunkową, ale wyjazdu z Lubonia nie dołożyli i został Sz.

Pewnie kiedyś przerobią. A jak masz ten zeszyt to zeskanuj i pokaż dokładniej ;)

uetam:

--- Cytat: stanislaw57 w 29 Styczeń 2012, 19:09:52 ---Dla szlaku Luboń C - Poznań Gł. (PoA) też jest blokada liniowa dwukierunkowa (PP) ale dla toru zasadniczego nr 2 Luboń C nie ma semafora wyjazdowego w kierunki Poznania, jest karzełkowy sygnalizator "Sz" lecz bez W24. Dla wyjazdu z toru 1 nie ma problemu - jest przystosowany. Ciekawe dlaczego w zeszytach nie ma właściwej uwagi lub skrótu dla takich przypadków? Czy ktoś ma pomysł na taki skrót?

--- Koniec cytatu ---
Ale po co ma byc?
Wystarczy przenosny wskaznik W24 przyklejony do sygnalizatora Sz ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej