Forum Główne > Ruch kolejowy
zmiana toru wjazdowego
robert051:
Co do kwiatków że zamiast ograniczenia do 40-tki podaje v max. To powód może być inny. Chodzi mnie o słabo palącą się żarówkę w pomarańczowej dolnej komorze sygnalizatora. Bodajże taka była przyczyna wypadku w Pruszkowie w latach 90-tych. O ile dobrze pamiętam.
Btw. co do Sz przy jeździe na tor lewy to znam takie kwiatki. Patrz chociażby Pruszków gdzie wyjazd na tor lewy odbywa się na Sz po mimo tego że blokada liniowa jest przystosowana do ruchu dwukierunkowego.
Andrev:
--- Cytat: robert051 w 24 Styczeń 2012, 16:20:38 ---Btw. co do Sz przy jeździe na tor lewy to znam takie kwiatki. Patrz chociażby Pruszków gdzie wyjazd na tor lewy odbywa się na Sz po mimo tego że blokada liniowa jest przystosowana do ruchu dwukierunkowego.
--- Koniec cytatu ---
Zgadza się, ja też znam co najmniej jeden taki przypadek. Blokada jest przystosowana, ale nie ma przebiegów wyjazdowych na tor lewy. Wtedy wyświetla się Sz wraz z wskaźnikiem W24.
jageer:
Jeżeli urządzenia nie są przystosowane to się jedzie na Sz na lewy....
Co do słabo jarającej się żarówce pomarańczowej to pamiętajmy, że przy wjeździe jest zawsze dodatkowo To....
Paweł:
--- Cytat: Andrev w 24 Styczeń 2012, 17:45:26 ---Zgadza się, ja też znam co najmniej jeden taki przypadek. Blokada jest przystosowana, ale nie ma przebiegów wyjazdowych na tor lewy. Wtedy wyświetla się Sz wraz z wskaźnikiem W24.
--- Koniec cytatu ---
Po prostu blokada dwukierunkowa budowana była dużo później od urządzeń stacyjnych, w miejsce blokady jednokierunkowej, a dodatkowe przebiegi nie zostały utworzone ponieważ budowa urządzeń stacyjnych mocno to komplikuje (np. Pruszków - urządzenia suwakowe).
--- Cytat: jageer w 24 Styczeń 2012, 18:20:17 ---Co do słabo jarającej się żarówce pomarańczowej to pamiętajmy, że przy wjeździe jest zawsze dodatkowo To....
--- Koniec cytatu ---
Podczas mijania której semafor mógł być jeszcze nie podany.
Zacha:
--- Cytat: Paweł w 25 Styczeń 2012, 12:41:18 ---Podczas mijania której semafor mógł być jeszcze nie podany.
--- Koniec cytatu ---
Ale w takim wypadku tarcza albo będzie na stój, albo ciemna (zakładając, że również na To padła żarówka), co obliguje maszynistę do wdrożenia hamowania.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej