Autor Wątek: zmiana toru wjazdowego  (Przeczytany 95651 razy)

robert051

  • Gość
Odp: zmiana toru wjazdowego
« Odpowiedź #45 dnia: 30 Styczeń 2012, 15:55:27 »
Sytuacją którą opisałem co do Pruszkowa dotyczyła jak ostatni blokady samoczynnej wskazywał "Następny sygnalizator wskazuje stój" a nie pamiętam czy była rozmowa dyżurny - maszynista odnośnie wjazdu pociągu. Btw. to wykolejenie powstało w okręgu nastawczym nastawni wykonawczej która wyposażona jest w przekaźniki. Choć na wykonawczej są elektromechanicze urządzenia które jeszcze II Wojnę Światową pamiętają.

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: zmiana toru wjazdowego
« Odpowiedź #46 dnia: 05 Luty 2012, 14:04:45 »
A ja mam pytanko jak powinna wyglądać sytuacja przy wjeździe pociągu na tor nie posiadający semafora wyjazdowego/drogowskazowego/tarczy zaporowej? Dokładniej chodzi mi o to, czy w przypadku dyktowania rozkazu S należy podać dodatkową informację w działce Inne?

Offline stanislaw57

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 209
    • Zobacz profil
  • Skąd: Jelenia Góra
Odp: zmiana toru wjazdowego
« Odpowiedź #47 dnia: 05 Luty 2012, 16:50:12 »
A ja mam pytanko jak powinna wyglądać sytuacja przy wjeździe pociągu na tor nie posiadający semafora wyjazdowego/drogowskazowego/tarczy zaporowej? Dokładniej chodzi mi o to, czy w przypadku dyktowania rozkazu S należy podać dodatkową informację w działce Inne?

Pewnie tak, w myśl zasady o informowaniu o wszystkim co ma wpływ na prawidłowe i bezpieczne prowadzenie pociągu a nie jest ujęte w wrjp i dodatkach do niego oraz nie jest odpowiednio sygnalizowane. Można też ustawić tarczę D1.