Najnowsza wersja symulatora:ISDR 2024.09.30Nowe posterunki rzeczywiste:Kraków Główny
Tam jest to akurat skichcone. Wyjazd z Sg zawsze jest na dwie pomarańcze niezależnie od wjazdu na SPC, natomiast wyjazd z SPC w stronę Sg pokazuje wskazania na wjazdowych do Sg. OIDP, gdy na Sg była mechaniczna, a semafory w stronę Portu były 6-komorowe, działało to prawidłowo
Na 99% jest problem na linii Ebilock-> przekazniki
Tam na moście i tak jest szlakowa 40
30
Cytat: Zacha w 19 Kwiecień 2012, 21:09:0130 Rozkładowa jest 60 i do takiej predkosci musza byc przystosowane urzadzenia.
Rozkładowa jest 60 i do takiej predkosci musza byc przystosowane urzadzenia.
Zresztą OIDP jak pociąg jedzie z KG do Batowic jest podobna sytuacja.
Cytat: jageer w 19 Kwiecień 2012, 11:46:51Zresztą OIDP jak pociąg jedzie z KG do Batowic jest podobna sytuacja.Gdzie? Problem jest z To do Raciborowic, wyjazdowe z KG regularnie wskazują S10/S13, zależnie od stanu sygnalizatorów na Przedmieściu.
Ostatnio zacząłem się zastanawiać dlaczego przy czterostawnej blokadzie SBL w przerazajacej wiekszosci przypadkow przy wskazywaniu przez semafor wjazdowy sygnału S5 ostatni semafor SBL wskazuje sygnał S3 zamiast S2 tak jak przewiduje to instrukcja więc wprowadza maszynistę w błąd co do sygnału na semaforze wjazdowym (w rzeczywistości brak ograniczenia do 100km/h)Kod: [Zaznacz]Sygnał S 3 zezwala na jazdę z największą prędkością dozwoloną dla danego pociągu i danego odcinka linii kolejowej. Sygnał S 3 nadawany przez:a) semafor półsamoczynny lub ostatni semafor samoczynny blokady liniowej informuje, że następny semafor nadaje sygnał zezwalający na jazdę z prędkością nie większą niż 100 km/h,b) semafor samoczynny blokady liniowej lub semafor wyjazdowy na szlak wyposażony w samoczynną blokadę liniową informuje, że dwa kolejne odstępy blokowe za tym semaforem są wolne, maszynista powinien tak regulować prędkość jazdy, aby mógł zatrzymać pociąg przed semaforem wskazującym sygnał "Stój"; dotyczy to także semafora wjazdowego posterunku odgałęźnego bez semafora wyjazdowego.
Sygnał S 3 zezwala na jazdę z największą prędkością dozwoloną dla danego pociągu i danego odcinka linii kolejowej. Sygnał S 3 nadawany przez:a) semafor półsamoczynny lub ostatni semafor samoczynny blokady liniowej informuje, że następny semafor nadaje sygnał zezwalający na jazdę z prędkością nie większą niż 100 km/h,b) semafor samoczynny blokady liniowej lub semafor wyjazdowy na szlak wyposażony w samoczynną blokadę liniową informuje, że dwa kolejne odstępy blokowe za tym semaforem są wolne, maszynista powinien tak regulować prędkość jazdy, aby mógł zatrzymać pociąg przed semaforem wskazującym sygnał "Stój"; dotyczy to także semafora wjazdowego posterunku odgałęźnego bez semafora wyjazdowego.
A od czego jest W21?
Gdzie kto widział W21 z "4" tym bardziej z S2?
Co za problem powiesić na wjazdowym W21 z "4" i we wszystkich możliwych kierunkach jeździć na S2? Wtedy by było podobnie jak na piaskowych.