Najnowsza wersja symulatora:ISDR 2024.09.30Nowe posterunki rzeczywiste:Kraków Główny
Podobnie jest z przelotami po torach bocznych.
Cytat: mateu w 30 Listopad 2010, 20:43:10Podobnie jest z przelotami po torach bocznych. Przelotów po torach bocznych raczej nigdy nie ma. Są najwyżej po torach głównych dodatkowych.
To i ja się dołączę Instrukcje mówiły (mówią), że sprzeczne są przebiegi "wjazdowe" i "wyjazdowe" dla torów niesłużących do przepuszczania pociągów. Moim skromnym zdaniem przez boki w symulatorze nie powinno się dać przepuścić pociągu.
Przelotów po torach głównych dodatkowych też nie ma. Są najwyżej przebiegi bez zatrzymania po tych torach.
W symulatorze tory sluzace do przepuszczania pociagow to wlasnie 1,2,4,6,3 a pozostale to tory dla jazd manewrowych na ktore oczywiscie nie da sie wjechac na semafor.
Cytat: mateu w 05 Grudzień 2010, 21:02:42W symulatorze tory sluzace do przepuszczania pociagow to wlasnie 1,2,4,6,3 a pozostale to tory dla jazd manewrowych na ktore oczywiscie nie da sie wjechac na semafor.Jak to się nie da. Na tory boczne wjazd Vmax20- więc pociąg stoi pod wjazdem, a potem na Sz- to też jest sygnał podawany na semaforze Tak też jest w przepisach, że zatrzymujemy skład pod wjazdem, a potem podajemy sygnał wjazdu na boczne informując o tym mecha.
Tak też jest w przepisach, że zatrzymujemy skład pod wjazdem, a potem podajemy sygnał wjazdu na boczne informując o tym mecha.