Autor Wątek: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")  (Przeczytany 54493 razy)

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Podobnie jest z przelotami po torach bocznych. Na jednej stacji sa a na stacji obok juz nie ma a teoretycznie moglyby byc.

Kalach

  • Gość
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Grudzień 2010, 16:14:09 »
Podobnie jest z przelotami po torach bocznych.

Przelotów po torach bocznych raczej nigdy nie ma. Są najwyżej po torach głównych dodatkowych.

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Grudzień 2010, 19:31:34 »
Podobnie jest z przelotami po torach bocznych.

Przelotów po torach bocznych raczej nigdy nie ma. Są najwyżej po torach głównych dodatkowych.
Przelotów po torach głównych dodatkowych też nie ma. Są najwyżej przebiegi bez zatrzymania po tych torach.

rustsaltz

  • Gość
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Grudzień 2010, 19:52:27 »
To i ja się dołączę :)
Instrukcje mówiły (mówią), że sprzeczne są przebiegi "wjazdowe" i "wyjazdowe" dla torów niesłużących do przepuszczania pociągów. Moim skromnym zdaniem przez boki w symulatorze nie powinno się dać przepuścić pociągu.

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Grudzień 2010, 20:20:58 »
To i ja się dołączę :)
Instrukcje mówiły (mówią), że sprzeczne są przebiegi "wjazdowe" i "wyjazdowe" dla torów niesłużących do przepuszczania pociągów. Moim skromnym zdaniem przez boki w symulatorze nie powinno się dać przepuścić pociągu.

Póki co w ISDR można stosować mega kombinacje przejazdu pociągu przez stację np ze ślemienia do TF czy TZ, można po trapezie go przepuścić na minus i przez bok. Z tego co wiem to jest poligon doświadczalny, trzeba by było się wzorować na konkretniejszych stacjach to tam można się dowiedzieć, jakiej kombinacji jazdy nie ma.

Offline Zacha

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Skąd: podg Lumpago
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Grudzień 2010, 20:22:11 »
Ale jak już to poprzednicy nadmienili, wszystko zależy jak podpięte są urządzenia, oraz jak taką sytuację określa regulamin techniczny stacji.

Kalach

  • Gość
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Grudzień 2010, 20:51:30 »
Przelotów po torach głównych dodatkowych też nie ma. Są najwyżej przebiegi bez zatrzymania po tych torach.

To dlaczego pisałeś o przelotach? :)

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Grudzień 2010, 21:02:42 »
To i ja się dołączę :)
Instrukcje mówiły (mówią), że sprzeczne są przebiegi "wjazdowe" i "wyjazdowe" dla torów niesłużących do przepuszczania pociągów. Moim skromnym zdaniem przez boki w symulatorze nie powinno się dać przepuścić pociągu.
W symulatorze tory sluzace do przepuszczania pociagow to wlasnie 1,2,4,6,3 a pozostale to tory dla jazd manewrowych na ktore oczywiscie nie da sie wjechac na semafor.

rustsaltz

  • Gość
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Grudzień 2010, 21:12:59 »
No skoro regulamin techniczny tak postanawia, to się nie kłócę :)

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Grudzień 2010, 15:59:28 »
W symulatorze tory sluzace do przepuszczania pociagow to wlasnie 1,2,4,6,3 a pozostale to tory dla jazd manewrowych na ktore oczywiscie nie da sie wjechac na semafor.

Jak to się nie da. Na tory boczne wjazd Vmax20- więc pociąg stoi pod wjazdem, a potem na Sz- to też jest sygnał podawany na semaforze  ;)
Tak też jest w przepisach, że zatrzymujemy skład pod wjazdem, a potem podajemy sygnał wjazdu na boczne informując o tym mecha.
« Ostatnia zmiana: 06 Grudzień 2010, 16:02:21 wysłana przez jageer »

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #10 dnia: 06 Grudzień 2010, 16:11:28 »
W symulatorze tory sluzace do przepuszczania pociagow to wlasnie 1,2,4,6,3 a pozostale to tory dla jazd manewrowych na ktore oczywiscie nie da sie wjechac na semafor.

Jak to się nie da. Na tory boczne wjazd Vmax20- więc pociąg stoi pod wjazdem, a potem na Sz- to też jest sygnał podawany na semaforze  ;)
Tak też jest w przepisach, że zatrzymujemy skład pod wjazdem, a potem podajemy sygnał wjazdu na boczne informując o tym mecha.
Zastepczy mozesz podac nawet w pole a tutaj chodzilo o typowe przebiegi pociagowe ;)

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #11 dnia: 06 Grudzień 2010, 16:24:07 »
No tak  ;) Może usuńmy OT, lub wydzielmy temat  :D

rustsaltz

  • Gość
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #12 dnia: 06 Grudzień 2010, 17:00:55 »
Tak też jest w przepisach, że zatrzymujemy skład pod wjazdem, a potem podajemy sygnał wjazdu na boczne informując o tym mecha.
Przez radio możesz poinformować nawet w czasie jazdy :)

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1050
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #13 dnia: 06 Grudzień 2010, 18:04:55 »
Ir-1 §37
1. (...) Pociąg przyjmowany na tor boczny należy zatrzymać przed semaforem wjazdowym (drogowskazowym) i wprowadzić go do stacji z prędkością do 20 km/h, z zachowaniem niezbędnych środków ostrożności określonych w rozkazie pisemnym "O".

rustsaltz

  • Gość
Odp: Przebiegi bez zatrzymania po torach dodatkowych (wydzielone z "sbL")
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Grudzień 2010, 18:37:26 »
Czy przez pojęcie "tor boczny" rozumie się pojęcie tor główny dodatkowy?