Mam właśnie zrobić pracę domową z przedmiotów zawodowych. Chodzi o to że mam przyjąć pociąg o nr 203. Wydać mu rozkaz. Wyprawić na szlak jako pociąg roboczy. Ponownie go przyjąć ze szlaku i wyprawić jako pociąg o nr 204 dalej w drogę.
Według mojej wiedzy to w takim wypadku pociąg powonień dostać rozkaz pisemny Nrob. Jeśli tak to zaczynają się schody bo nie wiem jak napisać dialog po którym do mnie na nastawnie przyszedł by Kierownik i Maszynista tego pociągu po rozkaz.
Jazda na tor zamkniety jest tylko na rozkaz S.
Wjazd z toru zamkn. na rozkaz lub Sz wiec o zadnym Nrob czy N nie moze byc mowy.
Kierownikowi nie musisz generalnie wydawac rozkazu wystarczy, ze dostanie maszynista ktorego
prosisz po prostu zeby zatrzymal sie pod nastawnia a Ty lub nastawniczy wynosisz, szybki podpisik i po 30 sek pociag moze jechac dalej.
Cytat: urywki z R1
"...rozkaz doręczony maszyniście bądź przekazany za pomocą urządzeń łączności..."
Raczej nigdzie nie ma wzmianki o tym, że maszyniście nie wolno opuścić choć na chwilę czynnego pojazdu trakcyjnego.
Rozkaz dorecza dyzurny/nastawniczy/zwrotniczy do lokomotywy. Widziales kiedys, zeby ktos sobie po R307 chodzil na nastawnie ?