Forum Główne > Ruch kolejowy
Dialogi.
uetam:
@mirekbrnosim: Ja moge od jutra zaczac pracowac w 100% zgodnosci z obowiazujacymi przepisami tylko potem ewentualne bluzgi od maszynistow bede kierowal do Ciebie ;)
MaKu:
@mateu: Wiesz dobrze, że zawsze znajdzie sie ktoś kto ponarzekać musi. I co byśmy nie robili i jak byśmy nie pracowali to będzie ''zuo''.
Czy w/g przepisow, czy nie wszystkim się nie dogodzi. Ale.
Najgorsze są sytuacje ekstremalne, gdzie co byś nie zrobił to i tak źle. Więc chyba tylko trzeba do tego przywyknąć... niestety...
mirekbrnosim:
Nie ja zacząłem. Jedynie się bronię. Bo i tak przybyło nam obowiązków. Zrobiono z nas rewidentów, ustawiaczy, kierowników, spisywaczy, itd.
Kiedyś miałem serdecznie gdzieś co mam na haku. Teraz odpowiadam za te kupę złomu, którą mam za lokomotywą i trzęsę się, żeby to się
podczas jazdy nie rozleciało. Zrób oględziny, próbę hamulca, zobaczysz ile się trzeba na latać. No Wy dyskutujecie, że hrabiemu nie chce się iść
po rozkaz szczególny. Wam też dowalono obowiązków, nie macie nastawniczych, kancelistów, dowalono wam kamery, obsługę przejazdów itd.
i musiałbyś mieć oczy jak kameleon aby nad tym zapanować. A góra dalej kombinuje jak jeszcze zaoszczędzić na ludziach.
Pracuje kupę lat na koleji i tyle się już trąbiło na temat rozkazów szczególnych, aby wprowadzić jeden druk, bo poco tyle druków. Ale jest kilka
umysłów(znam nawet z nazwiska), którzy tworzą Ir-1 i inne przepisy obowiązujące na PLK i żadne sugestie od instruktorów, kontrolerów nie
są uwzględniane kompletnie. Mnie uczono kiedyś jak będziesz robił to twoja sprawa, ale jak się coś wydarzy to musisz znać przepisy, żebyś
wiedział jak się bronić, bo nikt ci nie pomoże.
A to pytanie o wyjeździe na zamknięty na jaki rozkaz (zadanie domowe od kolegi), to zawsze pada na egzaminach. I mało który maszynista zna
prawidłową odpowiedź. Mam do Was pytanie na które nikt mi jeszcze nie odpowiedział. Paragraf 63 Postępowanie drużyny pociągowej w czasie jazdy pociągu:
1. Maszynista pojazdu trakcyjnego obowiązany jest:
f) o ile jest to możliwe, czy pociąg jedzie cały (moje-da się stwierdzić) i czy posiada sygnały końca pociągu - zwłaszcza po ruszeniu pociągu
towarowego i w czasie jazdy po łukach. (moje-nie znam takiego miejsca abym zobaczył sygnały końcowe swojego pociągu)
A tak poza tym to Wszystkim, życzę zdrowych, szczęśliwych, spokojnych Świąt.
jageer:
--- Cytat: mirekbrnosim w 22 Kwiecień 2011, 18:19:34 --- Mam do Was pytanie na które nikt mi jeszcze nie odpowiedział. Paragraf 63 Postępowanie drużyny pociągowej w czasie jazdy pociągu:
1. Maszynista pojazdu trakcyjnego obowiązany jest:
f) o ile jest to możliwe, czy pociąg jedzie cały (moje-da się stwierdzić) i czy posiada sygnały końca pociągu - zwłaszcza po ruszeniu pociągu
towarowego i w czasie jazdy po łukach. (moje-nie znam takiego miejsca abym zobaczył sygnały końcowe swojego pociągu)
A tak poza tym to Wszystkim, życzę zdrowych, szczęśliwych, spokojnych Świąt.
--- Koniec cytatu ---
Haha.... Po ruszeniu pociągu... dać na pierwszą pozycję, wyskoczyć na koniec składu, zobaczyć i biegiem do lokomotywy ponownie ;)
Czyżby szykowali się do likwidacji SKP :D?
mirekbrnosim:
No chyba tak, zaś jednego można posłać na zasiłek dla bezrobotnych. A tu link do najnowszych wynalazków PLK: http://www.plk-sa.pl/o-spolce/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa/instrukcje-z-mozliwoscia-wydruku/
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej