Forum Główne > Urządzenia srk

Urządzenia i sygnalizacja - dyskusja z wątku o Liskowie.

<< < (3/10) > >>

MaKu:
@IZKR, oczywiście, że tak. Masz rację, że tak się robi.
Ale w okręgu zachodniego pomorza, najbliżej Szczecina chyba dopiero w Krzyżu jest zielony pas na słupie. Wcześniej, chyba nie ma. A anglików w głównych torach od groma. Bodajże co druga stacja.

jageer:

--- Cytat: EN57-002 w 30 Czerwiec 2014, 12:40:21 ---Niby tak, ale semafor osłania okręg zwotnicowy cały i jazda od niego jest już z ograniczoną prędkością. WOS można zastosować tylko do danej zwrotnicy na nią W9 i odcinek po którym jedzie się szybciej jest dłuższy. Mechanik hamuje na zwrotnicę, a nie do semafora i od niego jedzie ze zmiejszoną szybkością, a wiemy, że sem. wjazdowe są niekiedy i 1 km przed stacją.

--- Koniec cytatu ---

Tak jak była "20tka" przez moment na Płaszowie, na jednym z anglików.
- Panie dyżurny, a który to dokładnie rozjazd?
- Mechaniku jak pan minie ten i ten, to już będzie Pan na tym.
- Dobra robię 20tkę przez całą głowicę ;)


--- Cytat: Zacha w 30 Czerwiec 2014, 17:14:40 ---Poza tym, w latach 70-80tych pasy dopiero raczkowały, więc zakładanie ich nie było częstą praktyką.

--- Koniec cytatu ---

SRK w Płaszowie obecne, to wczesne lata 70-te. Pasy są, ale np. Tm-y tak jak kiedyś (tylko przy "niewłaściwym"), nie mówiąc o wyjeździe na lewy. Nie ze wszystkich torów się da, bo połowa semaforów nie ma W24. ;) A układ torowy pozwala.

TaKeT:
A ja myślałem że to w latach 80-tych SRK (i nie tylko) projektowano oszczędnie do bólu :)

Właściwie dlaczego, poza tym że ,,peelka napisała" jest to ograniczenie do 100km/h po krzyżowych? Skomplikowanie konstrukcji, szybsze niż w zwyczajnym zużycie iglic?

zolwik:
na dolnym śląsku też pasów mało jest, na pewno są na głównym we Wro.
a tak to szlakowe też są koło "setki" i pasów brak

jageer:

--- Cytat: TaKeT w 01 Lipiec 2014, 00:44:52 ---Właściwie dlaczego, poza tym że ,,peelka napisała" jest to ograniczenie do 100km/h po krzyżowych? Skomplikowanie konstrukcji, szybsze niż w zwyczajnym zużycie iglic?

--- Koniec cytatu ---

Konstrukcja rozjazdu krzyżowego podwójnego (pojedynczego chyba też?) powoduje, że Vmax na prosto może być 100 km/h.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej