Forum Główne > ISDR - Rozkłady jazdy
DamDam- rozkład jazdy dla Testowa v1.0
Droznik:
G...o prawda, od czego masz Dodatek 1? W dodatku 1 masz wypisane stację które mają krótsze tory towarowe niż stację na linii, i jazda pociągów towarowych przez tą stację odbywa się tylko i wyłącznie na biegu. Jeśli sytuacja wyszła dosyć nieciekawa tj dyżurny nie zaplanował dobrze pracy i zmuszony jest przyjąć ten pociąg, to jego obowiązkiem jest zatrzymać go pod semaforem wjazdowym, następnie wpuścić pociąg z naprzeciwka, i dopiero robiąc przelot wpuszcza tego dłuższego.
jageer:
Ta, albo jak masz sytuację taką jak opisałeś, chcesz dobrze, ale "sąsiad" Ci zrobi niespodziankę i pokrzyżuje plan, to potem słyszysz od mechanika "ciężki pociąg pod semaforem staje, wy powinniście wiedzieć co jedzie itp itd...", "jak nie ruszę to zgłoszę do dyspozytora i będziesz mieć problem" ;)
MaKu:
--- Cytat: jageer w 13 Październik 2014, 16:02:40 --- "ciężki pociąg pod semaforem staje, wy powinniście wiedzieć co jedzie itp itd...", "jak nie ruszę to zgłoszę do dyspozytora i będziesz mieć problem" ;)
--- Koniec cytatu ---
"Mechanik, nie moja wina, że Twój koń nie może uciągnąć dorożki"
Droznik:
Przecież przewoźnik nie jest chyba durny i nie da SM42 do brutta 3200 ;p Więc jak piszę Maku jeśli nie może ruszyć skład to już wina mechanika patrz kilka postów wyżej o sytuacji która pisałem ;p
Andrev:
--- Cytat: jageer w 13 Październik 2014, 16:02:40 ---Ta, albo jak masz sytuację taką jak opisałeś, chcesz dobrze, ale "sąsiad" Ci zrobi niespodziankę i pokrzyżuje plan, to potem słyszysz od mechanika "ciężki pociąg pod semaforem staje, wy powinniście wiedzieć co jedzie itp itd...", "jak nie ruszę to zgłoszę do dyspozytora i będziesz mieć problem" ;)
--- Koniec cytatu ---
A jak ciężki pociąg stacje pod semaforem w celu podyktowania mu rozkazu pisemnego to czyja wtedy wina że nie wyjechał? Wiadomo że przewoźnicy chcą coraz cięższe pociągi wozić, niemniej osoby decyzyjne w tych kwestiach powinny sobie zdawać sprawę z tego że lokomotywa powinna wystartować z niemal każdego miejsca na szlaku z bruttem które ciągnie. A semafory wjazdowe do posterunków są na tyle newralgicznymi miejscami że już w ogóle nie ma o czym mówić.
Teoria jednak teorią, jesień, liście i znowu pociągi utykają, nawet przy przelocie ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej