Dalej - źle opisane semafory i tarcze manewrowe (przy okazji - w którą stronę biegnie kilometrowanie?), brak opisu izolacji torowych, przyciski doraźnego zwolnienia przebiegu pociągowego opisuje się małymi literami i przyciski muszą być plombowane, bez kontrolek; przyciski pIz i Kr muszą być plombowane, przyciski doraźnego zwolnienia przebiegów manewrowych opisuje się małymi literami, przy czym jeden przycisk może zwalniać dwa (lub więcej) sprzeczne przebiegi, brak amperomierza i woltomierza, kompozycja pulpitu zła - przyciski Sz oraz doraźnego zwalniania przebiegów pociągowych powinny być po tej samej stronie schematu, gdzie są sterowane nimi semafory, podobnie przyciski doraźnego zwolnienia przebiegów manewrowych, przyciski dPo i dKo - zgodnie z zaleceniem albumowym - powinny być plombowane.
Co to za tor, zakończony semaforem G? Jeśli na stacji jest peron (są perony), powinien być zaznaczony.
Podstawą projektowania pulpitu kostkowego jest plan schematyczny posterunku ruchu - proszę go pokazać. Bez tego planu schematycznego projekt pulpitu jest bez sensu i jego prawidłowa ocena (poza uwagami już zgłoszonymi) jest niekompletna.