Niestety, nie jest. Zakładając, że plan torowy stacji jest prawdziwy (na drugim rysunku), plan pulpitu jest z nim niezgodny - pomiędzy rozjazdami 2 i 4 nie ma toru 4a, a tor 6 pełni rolę żeberka ochronnego, tory 4 i 3 są torami bocznymi, na których nie stosuje się kontroli zajętości (izolacje), zatem użycie kostek z podświetlanymi szczelinami jest błędne, zwrotnic umieszczonych w torach bocznych nie obsługuje się z pulpitu (5), przyciski sygnałów zastępczych na semaforach oraz przyciski zwolnienia przebiegów pociągowych umieszcza się po tej samej stronie pulpitu, po której są umieszczone ich powtarzacze i przyciski ich obsługi (z prawej strony pulpitu), przyciski dPo i dKo są plombowane, przyciski Kr i Iż umieszcza się nad schematem układu torowego, przyciski zwolnienia przebiegów manewrowych umieszcza się na dole pulpitu pod schematem układu torowego...
W pierwszej kolejności należy dokładnie przygotować (rozrysować) plan schematyczny urządzeń srk na stacji (m. in. sygnalizatory, odcinki izolowane) oraz należy zdefiniować rodzaj zastosowanych urządzeń przekaźnikowych - i do takiego planu można dopiero konstruować pulpit.