Nieprawidłowy układ torowy stacji, nieprawidłowa numeracja torów, nieprawidłowy opis sygnalizatorów.
Brak przycisków i liczników sygnałów zastępczych.
Brak przycisku z kontrolką oraz licznika dla wyjazdu na tor lewy po obu stronach stacji (NO).
Brak posterunku SKP z lewej strony stacji oraz licznika i przycisku z kontrolką pomSKP.
Pociąg z prawej strony po torze właściwym (Tewianka) może wjechać tylko na tor 2 i 3. Skąd wezmą się pociągi w stacji do wyjazdu w lewą stronę lewą z torów 1 ,4 i 5? Wyjazd z torów 1, 4 i 5 jest możliwy tylko na tor niewłaściwy - bezsens.
Dokąd mają odbyć się jazdy manewrowe z torów 3, 2, 1, 4 i 5?
Z torów 3, 2 i 1 można wyjechać manewrem w prawą stronę. Jak, na jaki sygnał i na czym podany będzie możliwa powrotna jazda manewrowa?
Najpierw należy poznać zasady projektowania, budowy i eksploatacji posterunków ruchu. Dopiero potem można próbować rysować plan schematyczny i do niego projektować pulpit. Więc przestań robić kolejne bzdurne pulpity, tylko zajmij się poznaniem zasad, o których już wielokrotnie pisałem.