Na stronie 6 tego wątku napisałem:
http://www.symulator.isdr.pl/2_3.phpNa tej stronie jest bardzo dobry przykład opisu pulpitu kostkowego do symulatora - proszę go dokładnie obejrzeć.
Proszę zamieścić plan schematyczny (sporządzony zgodnie z przepisami) Twojego projektu - to jest podstawa do konstrukcji pulpitu.
Proszę określić rodzaj przekaźnikowych urządzeń srk.
Proszę określić rodzaje blokad liniowych na szlakach.
Dopiero wówczas można wskazać błędy przez Ciebie popełnione.
Co do samego pulpitu: w jednej kostce może znajdować się tylko jeden przycisk, umieszczony w jednym z rogów kostki (w IZH111 stosuje się kostki ze specjalną konstrukcją przycisku na środku kostki), przyciski do obsługi zwrotnic umieszcza się w kostce obrazującej rozjazd, nie umieszcza się przycisku do obsługo semafora w kostce, będącej powtarzaczem tarczy ostrzegawczej, a sam powtarzacz tarczy ostrzegawczej (w domyślnym typie usrk na Twoim rysunku) zawsze składa się z dwóch kontrolek - pomarańczowej i zielonej, przyciski doraźnego zwolnienia przebiegów są plombowane, a nie z licznikami, brak opisu przycisków operacyjnych, doraźnych, izolacji torowej, numeracji torów, niewłaściwa kompozycja elementów pulpitu - np. mierniki i przełączniki umieszcza się w górnej części pulpitu, błędnie zobrazowane blokady liniowe, braki przycisków w określonych grupach przycisków operacyjnych i doraźnych, zła symbolika peronów, to na gorąco...
W kwestiach projektowania układów torowych: tory boczne muszą posiadać zabezpieczenie (wykolejnice lub żeberka ochronne), tory boczne nie posiadają urządzeń kontroli ich zajętości..
Jak napisałem wcześniej - chcąc prawidłowo korzystać z narzędzia do projektowania pulpitów, potrzebna jest dość spora wiedza - o kolei, o projektowaniu układów torowych, o zasadach rysowania planów schematycznych, o zasadach działania poszczególnych typów przekaźnikowych usrk, o zasadach budowy i działania pulpitów kostkowych...
Projekt pulpitu jest jednym z ostatnich z elementów projektu posterunku ruchu..
Twoje odpowiedzi dobitnie świadczą, że
przed Tobą jeszcze dużo nauki - przede wszystkim o zasadach budowy i funkcjonowania kolei..