Tutaj nie chodzi o zastępowanie brakujących właściwych kostek innymi kostkami, które akurat są pod ręką, tylko o całkowicie błędne obrazowanie na pulpicie czegoś, co w rzeczywistości nie istnieje.
1. Obrazowanie układowej kontroli niezajętości toru przy pomocy obwodów liczników torowych z rozróżnieniem kierunku jazdy w torach bocznych (rys. b1) – w jakim celu? Czemu ma to rozwiązanie służyć?
2. Obrazowanie blokady stacyjnej po torze bocznym, zabezpieczonym wykolejnicą (rys. b2) – w jakim celu? Czemu ma to rozwiązanie służyć?
3. Obrazowanie blokady stacyjnej wg własnego pomysłu, niezgodnie z przyjętym sposobem obrazowania (rys. b3) oraz schematami obwodów elektrycznych tejże blokady – proszę zatem autora o opis poszczególnych punktów świetlnych oraz zasadę działania tej wydumanej blokady (chętnie zobaczyłbym schemat obwodów elektrycznych tego cuda).
4. Konstruowanie na pulpicie układu torowego, którego w rzeczywistości nie da się wybudować – proszę autora, aby zechciał rozrysować plan schematyczny (także sytuacyjny) tego, co zawiera fragment pulpitu na rys. b4.
5. Doskonale skwitował ten wątek Paweł – malujemy pulpit nastawczy. Bo są to w rzeczywistości niezdarne i bezsensowne bazgroły, które niczemu nie służą.