Na 100% nie jestem pewien, ale z tego co pamietam to sprawdziłem okienka usterek i nic tam nie było.
W programie są dwie grupy usterek: usterki będące stanem urządzenia powodującym nieprawidłowości w działaniu aż do czasu usunięcia - te można symulować, naprawiać i widoczne są w oknie usterek, oraz usterki będące jednorazowym zdarzeniem, a więc nie da się ich naprawić ani nie widać ich w oknie usterek - do tych drugich zaliczają się niepoprawne zadziałania czujników osi, niezwolnienie przebiegu, przebicie przez dławik torowy przy rozruchu itp. Wyjątkiem jest może usterka licznika osi w RASP - czujnik raz źle policzy osie i dalej działa już normalnie, ale licznik osi głupieje i trzeba skasować usterkę w RASP oraz wyzerować liczniki.
Generalnie sposób symulacji usterek jest dość prymitywny, bo polega na losowaniu zdarzeń ze stałym prawdopodobieństwem - nieważne ile czasu minęło od poprzedniej usterki danego urządzenia - ale myślę że nie jest to zbyt dużym uproszczeniem, niektóre urządzenia potrafią usterkować częściej niż inne mimo że przed chwilą były naprawiane, zresztą nie dysponuję żadnymi dokładniejszymi danymi które pozwoliły by na bardziej realne odwzorowanie rozkładów prawdopodobieństw.
Podświetlone było nie tylko utwierdzenie zwrotnicy 11, ale i sąsienie kostki do semafora D.
W takim razie było to utwierdzenie drugiej sekcji przebiegów pociągowych na ten tor, tak jak napisałem wcześniej.