Forum Główne > Ruch kolejowy
Szczekociny
IZKR IZ:
Tak, tylko nie raz dzwoni liniowy i opi........ Bo pociąg zamiast 0,5 minuty stał 1 min. Zacząć przypominać o bezpieczeństwie trzeba chyba od góry. Potem skutki takie że przychodzi "premia" do podpisania za opóźnienie...
W raporcie też było zalecenie aby osygnalizowanie czola sygnałem Pc2 obowiązywalo zawsze podczas jazdy po torze lewym, tylko ktoś ma problem z tym bo na szlaku wielotorowym nie wiadomo, który tor będzie torem lewym... Pchamy się na prędkości powyżej 200 łatajac linie jak dziury w drogach, a nie potrafimy głupich urządzeń zrobic tak żeby działy jak powinny a nie żyły swoim życiem... Instrukcja co chwilę zmienia się, jak widać. A taka polityka na pewno nie pomaga w bezpieczeństwie. Fajnie mowi się, bezpieczeństwo jest najważniejsze, a na gruncie widać ze liczą się minuty...
Modernizację też na wariackich papierach byle nie ograniczyć przepustowości...
Po co nam ERTMS skoro coś szybciej przejedzie i tłuczeń lata...
Paweł Piotr:
Być może masz trochę racji, ale to wszystko, o czym piszesz, W ŻADNEJ MIERZE NIE ZDEJMUJE ANI NIE UMNIEJSZA ODPOWIEDZIALNOŚCI ISDR w procesie prowadzenia ruchu...
IZKR IZ:
Tak, też zgadzam się z tym, tylko stawiamy bardziej na komfort niż bezpieczeństwo. Niedługo będzie modernizacja Warszawy, zobaczymy jak będzie wszystko działać
jageer:
--- Cytat: IZKR IZ w 25 Styczeń 2018, 09:10:54 ---Tak, też zgadzam się z tym, tylko stawiamy bardziej na komfort niż bezpieczeństwo. Niedługo będzie modernizacja Warszawy, zobaczymy jak będzie wszystko działać
--- Koniec cytatu ---
Wg. ciebie niedziałające urządzenia były przyczyną? No fakt, gdyby chodziła wajcha, by było teoretycznie wszystko ok. Ale poczytaj raport, jak dyżurny z podg. Starzyny przez telefon mówi, że nie wie jak obsłużyć blokadę....
Sami wywieszacie plakaty po nastawniach typu "przed podaniem SZ sprawdź .......", a potem zabieracie dyżurnym premie, a oni za kilkanaście, kilkadziesiąt złotych miesięcznie płaczą potem, bo zamiast zadbać o bezpieczeństwo twierdzą "byle do przodu, bo mi premie zabiorą".......
Ostatni przykład z życia: dyżurny panikował jak odpisać usterkę, zamiast na spokojnie w tym czasie zamykać przejazd i mrugać Sz ..... - bo przyjdzie kontroler i będzie po premii i jeszcze w międzyczasie szukał telefonu do dyspozytora, któremu trzeba zgłosić, że jeździ się na SZ-ty....
IZKR IZ:
Czekaj, to że mam taka nazwę nie oznacza że jestem kontrolerem.
Wiem jak wygląda to że nie wiadomo jak odpisać, że trzeba dzwonić zgłosić że na Sz jedziesz... Aby nie oberwac za złe słowo użyte w odpisie Chore jest ze na papierze ma wyglądać lepiej niż na gruncie, byłem nie raz świadkiem gdzie dzwoni liniowy i pruje się
Osobna sprawa jest to że urządzenia działają jak chcą,
Co do dyżurnego, który nie wiedział czy blokadę włączyć i jak wyprawil pociąg nawet za okno nie wyglądając...
Jak dla mnie ta kobieta co puściła pośpiecha już na zajęty nie zawiniła aż tak jak sąsiad obok.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej