1. Wszystkie zwrotnice są rozpruwalne, ale jest możliwość wstawienia zwrotnicy nierozpruwalnej (w takim wypadku po rozpruciu nie dało by się jej przestawiać ani korbować i traktowane było by to jako usterka).
2. Moc oraz masa pojazdu trakcyjnego jest szacowana na podstawie jego długości i rodzaju trakcji (współczynniki funkcji aproksymującej dobrane są na podstawie typowych charakterystyk rzeczywistych lokomotyw). Masa wagonów jest stała (w stosunku do ich długości), ponieważ program nie rozróżnia wagonów pasażerskich od towarowych i próżnych od ładownych - nieco to przeszkadza, bo w wyniku tego IC rozpędza się troche za wolno, a towarowe trochę za szybko. Dla odmiany prędkości maksymalne pojazdów trakcyjnych dobierane są na podstawie serii (baza kilkudziesięciu najpopularniejszych serii i ich prędkości). W zasadzie można by było zrobić to samo dla mocy, ale nie moce są mankamentem, a masy wagonów. Wszystko rozwiązał by nowy format składów, który już od dawna chodzi mi po głowie (definiowanie dokładnych parametrów dla poszczególnych wagonów i pojazdów trakcyjnych zamiast kloca złożonego z wektora osi obliczeniowych), jednak jest to dość skomplikowana sprawa i narazie pomysł ten został odłożony.