Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 10
11
Inne / Odp: [OFF-TOPIC] Oryginalny problem z instalacją MaSzyny 25.10
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Frozen Bok dnia 27 Październik 2025, 16:22:24 »
EDIT: znalazłem rozwiązanie problemu! Jeżeli jest pobrany nie w całości plik i jednocześnie jest plik *.aria2 (ważne, żeby takie pliki miały taka samą nazwę), to da się kontynuować pobieranie od postępu gdzie wyskakiwał błąd. To oszczędza dużo czasu (nie żartuję!).
Temat wyczerpałem, do zamknięcia.
12
Inne / [OFF-TOPIC, ROZWIĄZANE] Oryginalny problem z instalacją MaSzyny 25.10
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Frozen Bok dnia 26 Październik 2025, 20:22:48 »
Dobry wieczór. Ze względu na to, że mam dawnego bana na forum eu07.pl, postanowiłem na forum ISDR napisać ten wątek, w przeznaczonym miejscu.
Podczas pobierania najnowszej paczki MaSzyna 25.10, pobieranie szło powolne, mimo że mam szybki internet (załącznik 1), i gdy pobrano ok. 25% wyskakuje błąd "The specified data could not be decrypted". Myślę że to jest oryginalny problem. Jeżeli masz możliwość, to możecie za mnie przesyłać tutaj logi aria i install.

P.S. czemuś wydział repozytorium MaSzyny jest leniwy, żeby robić torrenta z paczką 25.10, bez torrentów utrudnia się nie tylko moje życie ale i innych.
13
Inne / Odp: Aplikacja Semafor
« Ostatnia wiadomość wysłana przez cynamonka dnia 24 Październik 2025, 14:53:32 »
Świetna robota, jestem pod dużym wrażeniem.
__________________________________________________________
https://yesdent.pl/oferta/endodoncja/
14
Inne / Odp: Książka "Ostre cięcie" Karola Trammer
« Ostatnia wiadomość wysłana przez cynamonka dnia 24 Październik 2025, 14:49:35 »
Dostałem ją od znajomego, ale jeszcze nie zacząłem czytać, muszę to szybko nadrobić.
__________________________________________________________
https://yesdent.pl/oferta/endodoncja/
15
Inne / Odp: Komputerowy Dziennik Ruchu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez cynamonka dnia 24 Październik 2025, 14:46:36 »
Wow, ciekawy projekt. Ile czasu go robiłeś?
__________________________________________________________
https://yesdent.pl/oferta/endodoncja/
16
Urządzenia srk / Odp: Projekty stacji i pulpitów nastawczych (zasady w pierwszym poście)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hans dnia 09 Październik 2025, 23:02:26 »
Numeracja torów poziom Iława Główna
17
Urządzenia srk / Odp: Projekty stacji i pulpitów nastawczych (zasady w pierwszym poście)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez WZLoviche dnia 09 Październik 2025, 22:45:17 »
Rozjazdy 7,9 i 15,16 powinny być chyba na "bok" w pozycji plusowej.

Zdecydowanie. To samo rozjazd numer 10.


Od siebie jeszcze kilka pytań:
- co się stało z rozjazdem 12 na pulpicie?
- kto panu tak spier.. numerację torów, wzorowane było z Gdyni Głównej lub innego Łowicza Głównego czy wynikło z braku wiedzy autora?
- dlaczego na planie stacyjnym izolacje są jako JT, a na pulpicie jako It?
- skąd te rozbieżności w symbolach tarcz manewrowych? Trzy są z okrągłym dołem, pozostałe z kwadratowym.
- Tm1 dalej po lewej stronie toru.
- z reguły nie nazywa się semafora literą "I".
18
Urządzenia srk / Odp: Projekty stacji i pulpitów nastawczych (zasady w pierwszym poście)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hans dnia 09 Październik 2025, 22:17:18 »
No ale z toru 1 dalej nie da się pojechać do Zaskroniowa.
Pozatym tarcze 5 i 6 a rozjazd 17 z ręcznym nastawianiem, ciekawe.
Rozjazdy 7,9 i 15,16 powinny być chyba na "bok" w pozycji plusowej.
19
Inne / Odp: Dokumentacja dyżurnego ruchu w wersji MS Excel
« Ostatnia wiadomość wysłana przez matek__9292 dnia 09 Październik 2025, 21:48:57 »
Kolejna wersja z drobnymi poprawkami zauważonych błędów  ;)
20
Urządzenia srk / Odp: Projekty stacji i pulpitów nastawczych (zasady w pierwszym poście)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez divoopl dnia 09 Październik 2025, 20:47:35 »
Zrobiłem parę poprawek, lecz nie pamiętam co pan Piotr Paweł wspominał, ponieważ nie mogę znaleźć jego odpowiedzi. Pamiętam że było coś o tym dlaczego są tu sygnały powtarzające, więc odpowiadam: tory (1, 2, 3, 6, 7, 8) są długie (około 1,5km), więc we mgle ciężko będzie zobaczyć sygnał wyświetlany na semaforze z peronu. Na torach 4 oraz 5 przesunąłem sygnały powtarzające w bardziej logiczne miejsce - przed zakrętem. Dołączyłem tor 5 do peronu pierwszego, oraz utworzyłem peron 3, przy torze ósmym, aby pociągi jadące linią 237 mogły się krzyżować. Zmieniłem zwrotnice 17 i 19 na zwrotnice nieuzależnione. Przedłużyłem izolację za zwrotnicę 12.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 10