Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10
31
Urządzenia srk / Odp: Przejazd kolejowy z automatyką COB-63A stacyjny.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jageer dnia 29 Marca 2021, 17:01:37 »
Wszystko jest opisane w rozporządzeniu o skrzyżowaniach kolejowo-drogowych.
32
Urządzenia srk / Odp: Przejazd kolejowy z automatyką COB-63A stacyjny.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez BJ07 dnia 29 Marca 2021, 15:33:30 »
A jakie jest opóźnienie na kat. C? Dla kat.B znam ten czas
33
Urządzenia srk / Odp: Przejazd kolejowy z automatyką COB-63A stacyjny.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 29 Marca 2021, 14:20:06 »
Kat. C w obrębie stacji w Węgierskiej Górce. W takim przypadku stosuje się włączenie sygnalizacji na przejeździe przez ustawienie przebiegu i opóźnienie wyświetlenia sygnału na semaforze.
34
Urządzenia srk / Odp: Przejazd kolejowy z automatyką COB-63A stacyjny.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jageer dnia 29 Marca 2021, 14:18:24 »
Jakieś szczegóły? Jaka kategoria? A,B,C?
Ale często się stosuje opóźnienie podania semafora w stosunku do rozpoczęcia "ostrzegania".
35
Ruch kolejowy / Odp: Strefa odziaływania SSP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Magik dnia 29 Marca 2021, 13:08:11 »
A ja jeszcze dorzucę, że przy każdorazowym wyłączeniu czujników (nawet jeśli rob nie dojeżdża) należy dokonać odpisu w e1758. Wiec jak ten fakt wytłumaczyć ? :D
36
Urządzenia srk / Przejazd kolejowy z automatyką COB-63A stacyjny.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez BJ07 dnia 29 Marca 2021, 12:50:13 »
Witam,
ostatnio mnie zaciekawiło działanie przejazdu kolejowego w Cisiec ul. Doliny. Jak taki przejazd działa? W instrukcji pisze że ostrzeganie musi trwać 30s. Semafor podaje się z opóźnieniem?
Pozdrawiam
37
Ruch kolejowy / Odp: Manewry
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wowas08 dnia 29 Marca 2021, 09:47:46 »
Wyjazd manewrującego taboru na szlak (w kierunku szlaku) poza
wskaźnik oznaczający granicę przetaczania, a gdzie wskaźnika ta-
kiego nie ma – poza ostatni rozjazd (skrzyżowanie torów), dozwo-
lony jest tylko za zezwoleniem dyżurnego ruchu.
W przypadku wyjazdu na tor (w kierunku toru):
– szlaku jednotorowego,
– lewy szlaku dwutorowego (w kierunku przeciwnym do zasadni-
czego),
– prawy szlaku dwutorowego (w kierunku zasadniczym), po któ-
rym prowadzony jest ruch dwukierunkowy,
– w kierunku przeciwnym do zasadniczego szlaku wielotorowego,
– w kierunku zasadniczym, po którym prowadzony jest ruch dwu-
kierunkowy szlaku wielotorowego,
zezwolenie to musi być przekazane rozkazem pisemnym „S” z okre-
śleniem numeru toru szlakowego, kilometra na szlaku, do którego
może odbywać się jazda manewrowa, godziny powrotu i rodzaju sy-
gnału będącego zezwoleniem na wjazd na stację (powrót ze szlaku).
38
Urządzenia srk / Odp: Blokada liniowa przy urządzeniach kluczowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MichałŁ dnia 28 Marca 2021, 16:48:20 »
Dziękuje za  pomoc.
39
Urządzenia srk / Odp: Blokada liniowa przy urządzeniach kluczowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Paweł dnia 27 Marca 2021, 01:11:01 »
Czy istnieje jakaś literatura nt. właśnie takiego łączenia mechanicznych czy kluczowych srk z sygnalizacją świetlną  albo systemami EON ?

Pobieżne informacje o przystosowaniu urządzeń mechanicznych do sygnalizacji świetlnej znajdziesz w niektórych starych książkach o mechanicznych i elektrycznych urządzeniach stacyjnych, bardziej szczegółowe w "Albumie schematów elektrycznych połączeń w mechanicznych usrk".
40
Urządzenia srk / Odp: Blokada liniowa przy urządzeniach kluczowych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jageer dnia 26 Marca 2021, 19:30:37 »
Wytyczne projektowania.... Ale w przypadku blokad cyfrowych i braku izolacji stosuje się odcinek zasemaforowy oparty o czujniki koła (system liczenia osi).

Ogólnie wszystkie blokady szlakowe budowane obecnie wymagają "izolacji" torów szlakowych. Łatwiej czasem dobudować nowy odcinek na "licznikach" niż korzystać z istniejących EON itp do zwalniania zastawek ...
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10