Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 10
51
Starzyny / Odp: Blokada do Psary problem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MuNiO dnia 16 Marzec 2025, 20:33:30 »
przemkną

Co to jest przemkną ? Jakieś nowe zwierzątko ?
52
Starzyny / Odp: Blokada do Psary problem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomiexpress dnia 15 Marzec 2025, 12:42:11 »
Na podstawie zamieszczonego zapisu wygląda jak by pociąg przemknął "niezauważony" przez dyżurnego AI.
Wczytaj sobie stan z autozapisu  przed wyprawieniem poc. i spróbuj raz jeszcze. To tak na gorąco mogę polecić.
Jeśli nie zadziała podeślij plik przed wyprawieniem poc do psar.
Jeszcze raz przejżałem rejestrator rozmów i wynika , że AI spodziewa się dwóch poc o tym samym nr. [pytasz o wolną(1) i dajesz odejście(2).
Sprawa opisana tu : https://isdr.pl/index.php/topic,1045.0.html
53
Starzyny / Blokada do Psary problem
« Ostatnia wiadomość wysłana przez SpiDeR_81 dnia 15 Marzec 2025, 12:16:42 »
Witam

po wyprawieniu pociągu 3507 do Psar i zgłoszeniu wyjazdu. Blokada cały czas jest zajęta i dyżurny w Psarach cały czas komunikuje zajętość przez ten pociąg.

O co chodzi ? czemu nie potwierdza dotarcia i nie następuje zwolnienie blokady ?

Zwbl nie działa.

z góry dzięki za pomoc
54
Inne / Odp: Pytania o torach robionych z drewna + infrastruktura sieci trakcyjnej z drewna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Frozen Bok dnia 14 Marzec 2025, 10:14:30 »
Zróbmy wyjątek, że przewody są zrobione wyłącznie z miedzi czy aluminium.
55
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Wzór w PDF: Rozkaz Nrob, R-366, E1758 - Część II
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Davidek dnia 10 Marzec 2025, 10:28:21 »
Witam Was,

Znalazłem coś takiego odnośnie E1758 na poniższej stronie:
https://zpe.gov.pl/a/dokumentacja-eksploatacyjna-urzadzen-srk/D1EMhagXm?utm_source=chatgpt.com
56
Inne / Odp: Pytania o torach robionych z drewna + infrastruktura sieci trakcyjnej z drewna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Simom dnia 07 Marzec 2025, 10:24:20 »
Drewno nie przewodzi prądu więc sieć trakcyjna z drewna nie działa.
57
Inne / Pytania o torach robionych z drewna + infrastruktura sieci trakcyjnej z drewna
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Frozen Bok dnia 06 Marzec 2025, 11:00:02 »
Dzień dobry. Wiem, że wcześniej kolej budowano z torów, robionych z drewna. Teraz to nonsens że względu na awaryjność. Ale mam pytania: 1) jak często trzeba sprawdzać stan drewnianych torów kolejowych? 2) jak często można puścić pociągi po tych torach? 3) jakie będą skutki gdy przejedzie po drewnianych torach ciężki pociąg towarowy? 4) jaka jest maksymalna prędkość przejechania po tych torach by nie wykoleić? 5) jak często jest potrzebna zmiana podkładów i szyn drewnianych? 6) czy macie coś do powiedzenia o tym?
Oprócz tego mam pytania o infrastrukturze sieci trakcyjnej robionej z drewna: 1) na ile jest awaryjna? 2) czy przewody wieszane do drewnianych wysięgników będą się zrywać? 3) czy macie coś do powiedzenia o tym?
Zaznaczam, że to nie o zabawce kolejowej dla dzieci (googlowałem, nic nie znaleziono, szczególnie o sieci trakcyjnej z drewna. Mam nadzieję, że go oryginalne pytania).
Pozdrawiam.
58
Tomaszów Mazowiecki / Odp: Plac ładunkowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez WZLoviche dnia 05 Marzec 2025, 17:54:49 »
Tak jest.
59
Tomaszów Mazowiecki / Odp: Plac ładunkowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PadreP dnia 04 Marzec 2025, 16:59:18 »
Czyli na początku, gdy odstawiam skład, nie ma żadnego komunikatu, tylko pojawi się na końcu?
60
Tomaszów Mazowiecki / Odp: Plac ładunkowy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez WZLoviche dnia 04 Marzec 2025, 13:43:24 »
Skład na placu stoi do czasu zakończenia prac ładunkowych, gdy w/w prace dobiegną końca wyświetli się odpowiedni komunikat.

Pozdrawiam, Alex.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 10